Het is ook wel weer eens tijd voor een update

De F7R 2.0 gaat er hopelijk nog dit jaar in maar dat hangt er vanaf of Ronald er tijd voor heeft i.v.m. huis wat hij heeft gekocht.
Configuratie zal zijn Megane F7R onderblok Met F7P cilinderkop, F7P nokkenassen (scherper dan van de megane) of misschien toch een setje catcams van van rond 260 graden ergens.
Uiteindelijk ook een nette custom map er op laten zetten op de dyno in het wel bekende Goes door Henk&Jo.
Als ik het goed heb gehoord van Jacques heeft Ronald nog een Super sprint uitlaatspruitsuk over daar heb ik wel interesse in

Op korte termijn gaat in ieder geval de Clio RS Remmerij er onder en twee verse remklauwen achter.
Rechts achter gaat al een paar jaar steeds aanlopen na verloop van tijd, tot overmaat van ramp heeft de garage vorig jaar de ontluchtings nippels van de achterklauwen zo hard vast gezet dat deze niet meer los komen, en rechts voor kapot gedraaid.
Dus toen een paar weken geleden de remdruk begrenzer overleed (er zeek remolie uit) was mijn remsysteem niet meer 100% te ontluchten en dus voelt het rempedaal nu aardig sponzig aan

Heb gisteren twee nette 2de hands remklauwen achter binnen gehad aankomend weekend even de brackets waar de blokjes in hangen even mooi zwart maken en dan zijn ze klaar voor montage.
Verder heb ik nog een setje koni geel klaar liggen om er onder te steken.
Dat was hem wel weer