Priyantha schreef:Vandaag heb ik de auto nu precies net zo lang als dat ik de vorige 19 had
Gisteren trouwens pech gehad

De auto begon opeens 'raar' te doen, het lampje van de accu begon zachtjes te branden en het abs lampje(heb geen abs, of het werkt iig niet) begon zachtjes te branden op de snelweg richting Den-Haag.
Dus ik denk achja Franse electronica

zal wel weer overgaan, dus niet verder op gelet. Ik rustig doorrijden, neem ik de afslag richting de stad zelf, beginnen de lampjes nu constant te branden.
Dus ik schrik nogal, maar ik moest nog maar iets van 5 KM dus ik dacht laat ik doorrijden bel ik daar de ANWB wel.
Maar op een gegeven moment begonnen me koplampen en dashboard verlichting te knipperen, radio viel uit.
Even daarna begon de auto te stotteren, dus ik besloot toen maar zo gauw mogelijk op een veilige plek te gaan stoppen.
Vlak na een rotonde richting een bushalte viel de auto helemaal dood.
Gelukkig nog netjes kunnen parkeren en toen was alles dood.
ANWB meneer gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was, half uurtje later kwam het welbekende gele VW busje aanrijden.
De beste man sloot zijn kickstarter aan op de accu en vroeg of ik wilde starten.
Ding deed helemaal NIETS, dus ik dacht achja kan misschien een paar minuten duren ?
Dus eventjes gewacht, vervolgens nog eens proberen nog steeds dood.
De ANWB man kijken naar de startmotor, draadje niet aangesloten richting dynamo>accu<dynamo(oid

).
Hij een moertje en boutje gepakt en weer mooi aangesloten, hij zegt start nu nog eens.
Ik draai aan het sleuteltje en tralala starten he

Toen moest ik toch echt minimaal een half uurtje flink doorrijden van hem

De beste man nog even de voltmeter op de accu gezet, kwam iets van 12,8 tot zo'n 13,4 Volt naar binnen/buiten.
Ook nog een ampere meter op de accu gelegd, bij het gasgeven ging het metertje niet omhoog maar naar beneden, de beste man vertelde mij dat dat betekende dat de accu behoorlijk goed leeggereden was
Maar de auto doet het dus weer

Vanmiddag misschien nog eventjes wat mooie pics schieten