bart - fs1
- MaartenJan
- Berichten: 426
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 15:57
Re: bart - fs1
Die hebben last van bumpsteer en andere dingen (verminderde wegligging) (draagarmen staan dan te ver omhoog), maar dat zal bij jou nog niet het geval zijn. Kan natuurlijk ook gewoon forse spoorvorming geweest zijn...
@Ronald, koppelverloop is ook wat prettiger toch? De vulling op lagere toerentallen is in elk geval beter met die grotere kleppen en beter gevormde inlaatkanalen, op hoge toerental maakt het weinig uit, vermogen is gelijk.
De inlaatkanalen van de willie F7R lijken haast wel bedoeld voor drukvulling...
@Ronald, koppelverloop is ook wat prettiger toch? De vulling op lagere toerentallen is in elk geval beter met die grotere kleppen en beter gevormde inlaatkanalen, op hoge toerental maakt het weinig uit, vermogen is gelijk.
De inlaatkanalen van de willie F7R lijken haast wel bedoeld voor drukvulling...
Re: bart - fs1

net effe de versterker en sub aangesloten, hoewel ik nog niks heb afgesteld is het al een wereld van verschil! lang leve alpine, echt!
- MaartenJan
- Berichten: 426
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 15:57
Re: bart - fs1
Wat weegt dat
Gaat vast wel hard


Gaat vast wel hard

Re: bart - fs1
niet zo spannend, maar vrijdagavond, op de terugweg van meerkerk naar huis is de 19 de 90000km gepasseerd, dat heb ik natuurlijk net gemist, dus de volgende mooie stand heb ik dan effe gefotografeerd onderweg, niet echt spannend, maar toch;


- MaartenJan
- Berichten: 426
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 15:57
Re: bart - fs1
120 Waar je 30 mag, dat is wel heel overdreven hoor
Wel een leuke stand inderdaad


Wel een leuke stand inderdaad

Re: bart - fs1
net effe kentekenplaathouder gemonteerd met mn nieuwe nummerplaat;


Re: bart - fs1
da's waar, maar 'k moet toch ook wat reclame maken voor m'n clubje he 

- MaartenJan
- Berichten: 426
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 15:57
Re: bart - fs1
Wat is dat voor raar oude mannen clubje dan?
ssssttttt


ssssttttt