Ik hang hem altijd met een ketting die vast zit in de buurt van de dynamo en dan naar de andere kant van het blok.
Vervolgens pak ik een sjorbandje die ik om de inlaatzijde van de luchtinlaat maak en dan naar de haak toe van de takel.
Vervolgens kun je met de ratel van de sjorband het blok in allerlei hoeken hangen zodat je hem zo in de achterste motorbloksteun kunt hangen.
(op het oude forum had ik hier nog foto`s van )
Motor er terug inhangen
Re: Motor er terug inhangen
het is wat lastig maar zet 'm eerste in de 2 voorste motorsteunen en als laaste in de achterste... echt een handleiding is er niet, het is gewoon ff kutten
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Re: Motor er terug inhangen
Het blijft een feest,zoals eerder verteld is het passen en meten,mijn ervaring is de achterste die de meeste problemen geeft,ligt er ook aan hoeveel je gedemonteerd hebt. succesXabre schreefCOLONhet is wat lastig maar zet 'm eerste in de 2 voorste motorsteunen en als laaste in de achterste... echt een handleiding is er niet, het is gewoon ff kutten
Re: Motor er terug inhangen
Ja kan ook gewoon ff het subframe eronderuit schroeven, dan zet je alles weer compleet onder de auto...
Gaat verassend snel op die manier
Gaat verassend snel op die manier