Schokbrekers Voor

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
Gebruikers-avatar
ian
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON Zo 17 Mei 2009, 12:30

Schokbrekers Voor

Bericht door ian »

Hallo mensen,

Na enige tijd afwezigheid (En de 19 in de schuur) wordt het tijd om deze weer in orde te maken. of voor eigen gebruik, of voor verkoop.
Hiervoor ben ik op zoek naar een schokbreker, in ieder geval voor rechtsvoor, deze heeft namelijk de geest gegeven. setje l+r zou natuurlijk ook altijd prettig zijn!

Gr. Ian
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Schokbrekers Voor

Bericht door fs1 »

waar ben je vandaan? ik heb nog een setje op overschot waar de auto net mee gekeurd is geweest (gebruikte originele dempers, er komt een KW set onder) stuur me maar een berichtje als je interesse hebt, ik zelf woon zo'n 10 minuten voorbij antwerpen, komende vanuit breda
Gebruikers-avatar
ian
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON Zo 17 Mei 2009, 12:30

Re: Schokbrekers Voor

Bericht door ian »

Net iets te ver uit de buurt! Woon in de omgeving van Enschede dus dat wordt me net iets te ver rijden voor zo'n setje!
Wat zou verzenden hiervan eigenlijk kosten?
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Schokbrekers Voor

Bericht door MaartenJan »

Via PostNL 12,50, heb gisteren toevallig een set schokbrekers verstuurd, tot 30 kilo is 12,50. Degene die ik gister verstuurd heb waren 19 kilo per paar, maar waren voor 8V.
Maar denk niet dat die van een 16V zwaarder zijn ;)

Maar die zitten vast niet in België :mrgreen:
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Schokbrekers Voor

Bericht door Roald »

Ian, 19 16v lekker houden, merkte het gister met die van mij weer, beestjes zijn dermate bijzonder in het wild aan het worden dat ik continu mensen er naar zie kijken.
En het blijft natuurlijk een eindeloze auto ;)
Zover dit zwaar offtopic gedeelte :lol:
Anything worth doing is worth doing right!
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Schokbrekers Voor

Bericht door Jacques »

Zoek je alleen een schokbreker of zoek je een complete met veer en topschatel. Als je alleen een schokbreker zoekt wil ik wel ven kijken of er goede ligt. Overigens staat er op MP nog een setje 19 16v schokbrekers nieuw http://link.marktplaats.nl/542089709 Dat kom je niet vaak meer tegen.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Schokbrekers Voor

Bericht door fs1 »

opsturen kan ook, en zelfs vanuit belgië kost het maar 15€ (50 voor de dempers) het gaat toch om de dempers alleen he? of om volledige veerpoten?
BUTTON_POST_REPLY