Arno17

Hier kun je jezelf even introduceren....
Arno17
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON Do 22 Dec 2011, 14:59

Arno17

Bericht door Arno17 »

Hallo een ieder alhier.

Al paar jaartjes bekend op site RTC en inmiddels de nodige Renault modellen gehad

Sinds 17 december 2011 eigenaar van een R19 cabrio, volgens Jacq zijn info is deze opgebouwd door Henk Buitelaar en die heeft ook de andere motor er in gebouwd.
Auto is daarna in handen gekomen van r5alpine en die heeft hem goed lopend gekregen.

Auto is zover mijn info gaat voorzien van diverse nieuwe of opnieuw gespoten onderdelen ( spatborden etc...etc... ) en interieur met vers leer bekleed en ook de kap is vervangen.
De auto stond te koop in Drenthe en was door Jacq opgemerkt op Marktplaats.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Arno17

Bericht door Roald »

Welkom hier met deze mooie cabrio, je hebt er echt een koopje aan voor het geld wat je er voor heb betaald.
Wat ik heb begrepen is dat er voor ongeveer 10.000 euro in is geïnvesteerd een jaar of 4 geleden.
Hij stond een jaar of 3 geleden ook op de openingsmeeting van de RTC toen hij net goed liep, vond het toen al een prachtige 19 16v cabrio.
Samen met Jacques de motor helemaal netjes maken, fastchip of menno kuurtje en je hebt een heerlijke cabrio.
Anything worth doing is worth doing right!
Arno17
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON Do 22 Dec 2011, 14:59

Re: Arno17

Bericht door Arno17 »

Roald schreefCOLONWelkom hier met deze mooie cabrio, je hebt er echt een koopje aan voor het geld wat je er voor heb betaald.
Wat ik heb begrepen is dat er voor ongeveer 10.000 euro in is geïnvesteerd een jaar of 4 geleden.
Hij stond een jaar of 3 geleden ook op de openingsmeeting van de RTC toen hij net goed liep, vond het toen al een prachtige 19 16v cabrio.
Samen met Jacques de motor helemaal netjes maken, fastchip of menno kuurtje en je hebt een heerlijke cabrio.
Heb nog een taxatie rapport gevonden in de auto van op naam van Ron, daar staat de waarde op 7500 euro.
Die 10.000 die jij zegt zou dus best wel kunnen.

En idd, Jacq al gevraagd om motor aan te pakken en als hij eenmaal goed loopt Fastchip eens contacten.
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Arno17

Bericht door Dakloze »

Welkom Arno.
Ik kan je vertellen is heerlijk rijden in zo`n cabrio, heb er afgelopen zomer ook heerlijk van mogen genieten.
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
BUTTON_POST_REPLY