In Memoriam: Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Condoleance

Hierin worden alle nieuwsberichten geplaatst.
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

In Memoriam: Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Condoleance

Bericht door Roald »

Dit zeer trieste bericht overgenomen van het RTC forum, gezien Marcel ook lid is van team1916v en een echte 19 16v bestuurder verdiend hij ook hier een waardig topic.
Ook vanuit team1916v natuurlijk veel sterkte aan de familie en vrienden van Marcel.

Van het RTC forum:

Afbeelding

Marcel Overwijk
Mr. Bacardi Cola

Een gewaardeerd oud-lid van het eerste uur van onze club. Vele leden hebben samen met Marcel een hoop plezier beleefd in het delen van hun hobby. Marcel zal in onze gedachten blijven.

Wij wensen zijn gezin, naaste familie en vrienden ongelooflijk veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.




Van het ClubCinq forum:

21 Mei zou de aarde vergaan. Gelukkig is de aarde er nog, maar voor ons is hij wel vergaan.


Marcel is gisteren ter gevolge van een hartstilstand overleden. Hij was na een gezellig bedrijfsuitje naar huis gereden en onderweg is hij onwel geworden.
Een collega reed achter hem aan en zag dat Marcel steeds langzamer reed en rustig aan naar links ging totdat hij in de sloot belande.
Ze hebben alles uit de kast getrokken om hem te reanimeren en bij te brengen. Helaas mocht dit niet meer baten.
Marcel is 33 en laat een zoon achter van 6 jaar.

We missen hem met heel ons hart.

Catrinus Overwijk



Ter aanvulling op verzoek van Catrinus en familie hierbij de rouwkaart.

Afbeelding
Anything worth doing is worth doing right!
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: In Memoriam: Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Condoleance

Bericht door Ronald16V »

Vreselijk gewoon dit, ik dacht vanacht nog even snel te RTC'en op m'n telefoon voordat ik m'n ogen dicht wou doen en zag ik dit. Ik ken Marcel al vanaf het begin uit de "oude" TEAM1916V tijd. Ik kan het mij nog steeds niet voorstellen. Marcel is altijd heel actief geweest hier met als hoogtepunt de TEAM1916V BBQ bij hem thuis vorig jaar. verschrikkelijk dit. :(
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: In Memoriam: Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Condoleance

Bericht door bazz »

Een trieste zaak, daar zijn weinig woorden voor nodig. Vooral de manier en zo`n jonge leeftijd.
Respect voor de mensen die bij hem waren bij het voorval en de familie heel veel succes in de toekomst om dit verlies te verwerken.
BUTTON_POST_REPLY