Reinoud16v

Laat ons weten hoe ver je bent met jouw bolide!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Reinoud16v

Bericht door bazz »

Zo vandaag even de versnellingsbak van de auto van Reinoud gehaald :)


zo zag hij er van binnen uit :o
Afbeelding

en dit waren de losse onderdelen :x
Afbeelding

De andere hangt ern al weer onder (jb30053) van 93. De oude zat geen label op,maar de datum op de bak was van 85 dus dit vond ik een beetje vreemd.Deze hadden ze (onlangs) voor dat Reinoud hem kocht al een keer los gehad want alles was gangbaar,incl subframe :D

Vande week even afbouwen,nadat ik een versnellingbaksteun hebt,en dat kan hij weer de weg op.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Reinoud16v

Bericht door Jacques »

Wat is er gebeurd? Zijn er naalden van de tripot tussen gekomen?
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Reinoud16v

Bericht door Ronald16V »

Hoe heb je in godsnaam die bakhelften van elkaar gekregen zonder de tandwielen van de 5e versnelling te demonteren, moet echt met lomp geweld zijn gebeurd aangezien de schakelassen zich blokkeren in het huis.
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Reinoud16v

Bericht door bazz »

Ronald16V schreefCOLONHoe heb je in godsnaam die bakhelften van elkaar gekregen zonder de tandwielen van de 5e versnelling te demonteren, moet echt met lomp geweld zijn gebeurd aangezien de schakelassen zich blokkeren in het huis.
met 2 bandenlichters wipte we hem zo uit elkaar :roll:,vond het eigenlijk ook al vreemd dat hij zo uit elkaar (viel) kon.Maar ze hadden hem al een keer los gehaald,want er zet nieuw kit tussen de bak helften en hij was brandschoon,dus eigenlijk denk ik aan montagefout,aangezien hij zo beschadigd is/was
BUTTON_POST_REPLY