Welkom

Hierin worden alle nieuwsberichten geplaatst.
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Welkom

Bericht door Robertow »

Welkom op dit nieuwe forum.

Helaas genoeg is het nog niet gelukt om een backup van het forum terug te zetten.
Om deze reden heb ik dit nieuwe forum opgebouwd, er zal met de tijd nog een team1916v stijl omheen gebouwd worden.

Vooralsnog zullen we dus (het liefst met de hulp van alle leden) opnieuw moeten beginnen.
Op dit nieuwe forum zijn in ieder geval aparte forums gemaakt voor de knowledgebase. Wanneer je een artikel wenst te maken over het vervangen van een bepaald onderdeel dan kan je dit daarin doen.

Ik ga vanuit de backup in ieder geval proberen de knowledgebase achtige artikelen in eerder genoemd forum te plaatsen, zodat we dat soort gegevens niet kwijt zullen zijn.

Het betekent helaas wel voor ieder lid dat ze opnieuw moeten registreren.

Voorlopig is er geen andere weg, ik doe mijn best om in ieder geval nog wat gegevens terug te halen!

Wanneer je verzoekjes hebt voor het nieuwe forum (functionaliteit of een nieuw (sub)forum) plaats dit dan in het Verzoekjes forum van de Algemene categorie.

Groeten,
Robertow
ramon16v
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON Wo 22 Apr 2009, 22:03

Re: Welkom

Bericht door ramon16v »

tis nog niet echt druk bezocht,
beetje jammer, hoop dat het wel gaat gebeuren
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

Is zeker een goede, echter ben ik er nog niet achter hoe ik dat kan op die 'oude' website ;-)
Logingegevens zijn er, echter werken niet op de FTP.
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Welkom

Bericht door Ronald16V »

Ik heb de weg ook weer gevonden naar het TEAM1916V Forum ! :D
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Welkom

Bericht door Roald »

Ook ik de weg naar team1916v forum terug gevonden!
Misschien idee om even in het gastenboek van Team1916v website even de url van het nieuwe forum te planten ?
1 voordeel van het nieuwe forum is dat ik eindelijk van m'n oude lamme nickname (Mr-Z) af ben :lol:

Grtz,

Roald
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

In het gastenboek werd de link al genoemd ;)
rinze
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON Do 07 Mei 2009, 18:28

Re: Welkom

Bericht door rinze »

Hallo iedereen!!!

Ook ik heb de weg weer terug gevonden!!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

In het vorige forum waren gebruikersnaam wijzigingen en dergelijke niet toegestaan, om verwarring te voorkomen met de ledendatabase.
Aangezien de ledendatabase zelf nog opgezet moet worden nu ga ik er rekening mee houden dat gebruikersnamen kunnen wijzigen. Dit los ik in de achtergrond wel ergens mee op ;-)
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Welkom

Bericht door Roald »

VeldMuijz schreefCOLONJah dat is wel makkelijk ;) dan kan je gewoon veranderen als je dat wilt.

Hoe gaat het met sigs en zo, alleen voor leden of voor iedereen? Plaatjes toegestaan?
Sigs en plaatjes/avatars werken (nog ?) niet anders had ik er al 1 gehad :D

Op het oude forum kon je idd niet zelf je naam aanpassen moest door een admin gebeuren, maar ach nu ben ik er alsnog vanaf :lol:
Ben wel happy dat team1916 forum weer terug is, alleen jammer dat we alles overnieuw moeten gaan vullen maarja aan de andere kant zie ik ook weer kansen het beter te doen dan het was.
Misschien ook wat meer gaan doen aan de promotie voor team1916v om er echt weer leven in te krijgen en dus ook meer (actieve) leden.
Er zullen zat 19 16v rijders zijn die ons (team1916v) niet kennen , alleen hoe dit te gaan profileren zal wat brainstorm sessie's gaan kosten.
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

Alle input is welkom ;-) Ik zal eens kijken naar de custom avatar optie, die is er wel ;)
BUTTON_POST_REPLY