Re: Roald's 19 16v ph2
GeplaatstCOLON Za 16 Apr 2016, 09:45
Dat is al een keer gebeurd bij die van mij, dus er zit geen rek meer in helaas.
Deze slang is gewoon oud en op, we zullen er wat op moeten gaan verzinnen.
Ga dalijk even stukje benzine slang halen en een verlengstukje zodat ik iig voorzichtig richting Ronald ermee kan rijden.
Toen we anderhalve week geleden de rubbertjes van de injectoren hebben vervangen is denk ik de genadeklap geweest voor deze slang.
Denk dat het onderstaande het wordt:
Injectie rail aanpassen met een stuk 'harde leiding' (pijpje oplassen) om de bochtjes er in te krijgen en dan met universeel stuk benzine slang richting aansluiting bij subframe gaan.
Kan daarna de turbo weer op zijn 'hoge boost' stand worden gezet.
Man o man wat vloog dat ding vorige week op zijn hoge boost stand zeg!!
De nieuwe hoge boost stand zal nog bijna 0,2 bar meer zijn (liep net geen 0,6 bar op de oude hoge boost stand)
Zelfs met deze lange versnellingsbak kon ik het allemaal maar net zonder wielspin in de 2e versnelling aan de grond houden.
In de eerste versnelling vanaf 4000 rpm wielspin bij elke stand van het gaspedaal
Deze slang is gewoon oud en op, we zullen er wat op moeten gaan verzinnen.
Ga dalijk even stukje benzine slang halen en een verlengstukje zodat ik iig voorzichtig richting Ronald ermee kan rijden.
Toen we anderhalve week geleden de rubbertjes van de injectoren hebben vervangen is denk ik de genadeklap geweest voor deze slang.
Denk dat het onderstaande het wordt:
Injectie rail aanpassen met een stuk 'harde leiding' (pijpje oplassen) om de bochtjes er in te krijgen en dan met universeel stuk benzine slang richting aansluiting bij subframe gaan.
Kan daarna de turbo weer op zijn 'hoge boost' stand worden gezet.
Man o man wat vloog dat ding vorige week op zijn hoge boost stand zeg!!
De nieuwe hoge boost stand zal nog bijna 0,2 bar meer zijn (liep net geen 0,6 bar op de oude hoge boost stand)
Zelfs met deze lange versnellingsbak kon ik het allemaal maar net zonder wielspin in de 2e versnelling aan de grond houden.
In de eerste versnelling vanaf 4000 rpm wielspin bij elke stand van het gaspedaal