
bart - fs1
- MaartenJan
- Berichten: 426
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 15:57
Re: bart - fs1
Geef de moed niet op inderdaad 

Re: bart - fs1
net hier bij op het werk als eens proberen andere bouten te scoren die harder zijn (12.9 of hoe dat ook al heet) maar niet beschikbaar hier met de goeie lengte... straks maar eens gaan shoppen dus
Re: bart - fs1
Een bout uit je versnellingsbak heeft de juiste lengte en ook die sterkte. (moet je hem niet kapot draaien natuurlijkfs1 schreef:net hier bij op het werk als eens proberen andere bouten te scoren die harder zijn (12.9 of hoe dat ook al heet) maar niet beschikbaar hier met de goeie lengte... straks maar eens gaan shoppen dus

---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
Re: bart - fs1
dat heb ik idd al in meerdere topics gelezen, maar die laat ik toch maar lekker zitten lijkt me 

Re: bart - fs1
Is een kleine moeite om hem er uit te draaien,en bij jou blokje ken je er nogal gemakkelijk bijfs1 schreef:dat heb ik idd al in meerdere topics gelezen, maar die laat ik toch maar lekker zitten lijkt me

Nee heb je en ja kan je krijgen

Re: bart - fs1
vrijdag nog eens op het gemak eraan bezig geweest, bij m'n pa thuis, dat werkt iets relaxer als bij mij thuis op straat
maar helaas niet gelukt, ik heb het uiteindelijk met een bout uit de versnellingsbak van de cabrio geprobeerd, en die bleef lekker heel, dat wel, maar dat brengt niks op als alle moeren die ik gebruikte nog steeds stuk draaiden, ik heb er ook op liggen meppen als zot met een zware hamer, maar niks van beweging in te krijgen... morgen na het werk ga ik eens langs bij de bandencentrale (alle merken garage eigelijk) waar ik altijd ga, hij is ervan overtuigd dat hij wel succes gaat hebben, nu ik ben benieuwd, want zelf gaat het me duidelijk niet lukken 


Re: bart - fs1
Jammer dat hij niet mee werkt,ik zelf ben niet zo kapot van een slagtrekkerfs1 schreef:vrijdag nog eens op het gemak eraan bezig geweest, bij m'n pa thuis, dat werkt iets relaxer als bij mij thuis op straatmaar helaas niet gelukt, ik heb het uiteindelijk met een bout uit de versnellingsbak van de cabrio geprobeerd, en die bleef lekker heel, dat wel, maar dat brengt niks op als alle moeren die ik gebruikte nog steeds stuk draaiden, ik heb er ook op liggen meppen als zot met een zware hamer, maar niks van beweging in te krijgen... morgen na het werk ga ik eens langs bij de bandencentrale (alle merken garage eigelijk) waar ik altijd ga, hij is ervan overtuigd dat hij wel succes gaat hebben, nu ik ben benieuwd, want zelf gaat het me duidelijk niet lukken


Als je dan een paar klappen met een zware hamer geeft en hij WILT schrikken,moet het eigenlijk wel lukken.
Zoals meerdere forums en pogingen moet het eigenlijk wel lukken.
Re: bart - fs1
da's de enige manier die ik nog maar geprobeerd heb bas
dus jij zegt, als die bout en dop en moer gespannen zitten er dan op meppen?

Re: bart - fs1
Alles wel met beleid tuurlijkfs1 schreef:da's de enige manier die ik nog maar geprobeerd heb basdus jij zegt, als die bout en dop en moer gespannen zitten er dan op meppen?

Re: bart - fs1
Als je de draad van de moer er steeds uit draait een koppelmoer gebruiken, die zijn wel drie keer zo hoog en daar draai de schroefdraad dus niet zo snel uit. Schijnt trouwens toch ook dat je de as naar binnen kunt slaan (i.p.v. eruit trekken) zodat je de as aan de andere kant eruit slaat?