bart z'n 19's
Re: bart z'n 19's
gistermiddag nog even tijd gehad, hoogte veranderen achter gaat wel erg snel tegenwoordig! en zo zou ie goed moeten staan
onder de auto achter een wereld van verschil, allereerst past ie goed op de middensectie, dus geen lek meer, en hij komt voorbij de achterbumper, waar beide zaken bij de sbring niet echt goed waren
ik boek vooruitgang!
en reeds geïnstalleerd!
ik heb rond de onderste spiraal een rubber darmpje getrokken omdat ik ook helemaal nieuw nagemaakte originele schokdempers heb, en om 1 of andere reden is die vaste schotel iets te groot ofzo (komen van bij mespiecesauto.com, deze worden af en toe bijgemaakt, 230euro ex levering)
voor de eerste keer mét sideskirts!
vandaag de cabrio voorzien van originele r19 16v schokdempers achteraan, ipv de Koni's (deel vd KW schroefset, die te koop komt, als nieuw)
Komende woensdag is het weer tijd voor de keuring. Gisterenmorgen dus eens gewassen en een paar rondjes mee gaan rijden! Altijd leuk
iets dat ik nog nooit heb gedaan, maar zelfs de achteras van de 19 wordt wel erg oud... dit is een reserve die ik ga plaatsen als ie terug als nieuw is
Lekker bezig Bart!
Mijn achteras is een paar jaar geleden ook geheel opgeknapt uuuh lees vervangen die er onder zat was niet niet meer te redden.
Die spie banen op de steekassen zagen er uit als appelkroosjes
Gelukkig had ik nog een reserve liggen welke alleen nieuwe rubber bussen nodig had
Mijn achteras is een paar jaar geleden ook geheel opgeknapt uuuh lees vervangen die er onder zat was niet niet meer te redden.
Die spie banen op de steekassen zagen er uit als appelkroosjes
Gelukkig had ik nog een reserve liggen welke alleen nieuwe rubber bussen nodig had
Anything worth doing is worth doing right!