Taatspot 19 16v

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Taatspot 19 16v

Bericht door Niels »

Hey, voor wie dit leest :roll:
Ben op zoek naar een set taatspots voor een 19 16v phase 2, moeten wel in goede staat zijn, met of zonder lagers maakt niet zoveel uit. Dus als je wat hebt liggen of weet hoor ik het graag...
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door Jacques »

Bedoel je veerschotels voor schokbrekers aan de voorkant?
Bijlagen
scheurtje in schokbrekermontageplaat.JPG
scheurtje in schokbrekermontageplaat.JPG (324.91 KiB) 13158 keer bekeken
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door Niels »

Hoi Jacques, ik bedoel het bovenste gedeelte van de schokdempers, dus wat boven de veer zelf zit en aan de auto gemonteert word met 2 M8 boutjes. Zijn nieuw niet echt goedkoop en deze moet je overzetten op de nieuwe schokdempers. Voorzover ik je foto kan zien is dat wel wat ik bedoel ja...
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door Jacques »

Ik zou proberen een setje gebruikte schokbrekers te scoren met goede veerschotels. Je kunt het ook proberen via www.renault-tuning.com
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door Niels »

Bedankt voor de tip Jaques, valt nog niet mee om een setje gebruikte schokdempers te vinden met goede veerschotels. Heb eigenlijk ook alleen maar de veerschotel/taatspot nodig, i.v.m. schroefset.
Nog een leuke vraag voor gezocht dan: deurpanelen (voor en achter) voor 3 deurs 19 16v, en dan van een phase 3, dus de donkergrijze, en in goede staat ... :roll:
ramon16v
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON Wo 22 Apr 2009, 22:03

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door ramon16v »

heb nog zwart met blauwe stickels en zwarte hemel in 1 koop incl auto 8-)
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door bazz »

IS DIT PROBLEEM AL OPGELOST?? heb nog wel 2 complete schokbrekers met veren liggen
Niels schreefCOLONBedankt voor de tip Jaques, valt nog niet mee om een setje gebruikte schokdempers te vinden met goede veerschotels. Heb eigenlijk ook alleen maar de veerschotel/taatspot nodig, i.v.m. schroefset.
Nog een leuke vraag voor gezocht dan: deurpanelen (voor en achter) voor 3 deurs 19 16v, en dan van een phase 3, dus de donkergrijze, en in goede staat ... :roll:
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Taatspot 19 16v

Bericht door Niels »

Hoi, even een update dan; heb inmiddels al nieuwe veerschotel/taatspot en compleet phase 3 interieur. Dus wel bedankt voor het aanbod maar mag wel een slotje op of zow :roll:
BUTTON_TOPIC_LOCKED