Proostjoost

Hier kun je jezelf even introduceren....
Gebruikers-avatar
proostjoost
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35

Proostjoost

Bericht door proostjoost »

Beste 16V genieters, ik ben Joost en wel een beetje bekend van het oude 19 16V forum. Ik woon in Den Haag waar ik werk als werkvoorbereider Elektrotechniek ik sleutel meestal in Rijen omgeving Breda. Ik heb mijn 19 16V gekocht tijdens mijn studie Industrieel product ontwerpen toen ik weinig poen had. Waarom een 19 16V? ,puur vanwege het sterke ontwerp. Dit ontwerp is tekenend voor de tijd, een icoon, logish dat ik dus een blauwe 3 deurs heb, die is het meest verkocht denk ik, en dat is niet onterecht. Dat ie ook nog eens heel lekker rijdt daar kwam ik later pas achter.
Hier had ik de auto net door de APK na aankoop, nog met Bendix remsysteem; wow m'n eerste auto met ABS ! (dacht ik toen nog)
Hier had ik de auto net door de APK na aankoop, nog met Bendix remsysteem; wow m'n eerste auto met ABS ! (dacht ik toen nog)
P3110060web.JPG (84.77 KiB) 6854 keer bekeken
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
Gebruikers-avatar
proostjoost
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35

Re: Proostjoost

Bericht door proostjoost »

Hammerite grijs leek mij wel geschikt voor de remtangen
Bijlagen
P3110057WEB.JPG
P3110057WEB.JPG (56.81 KiB) 6853 keer bekeken
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
Gebruikers-avatar
proostjoost
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35

Re: Proostjoost

Bericht door proostjoost »

Verstralers hadden een probleempje; maar voor de apk geld: wat er niet op zit, hoeft het ook niet te doen, dus ff eruitgeschroefd. De voorbumperschade is gebeurt tijdens nachtelijk transport Venray-Rijen. Dit was natuurlijk een dichtgeplamuurde bestaande scheur. Anyway jammer de bammer want strak is strak ook al is het tijdelijk. Tegenswoordig zit er een overgeblazen bumper op van oud forum-lid Gleke uit Belgie.
Bijlagen