Marcel S

Hier kun je jezelf even introduceren....
MarcelS
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Do 14 Mei 2009, 11:16

Marcel S

Bericht door MarcelS »

Heb me inmiddels al een tijdje geleden aangemeld, maar zal me nu dan toch nog maar eens voorstellen. Denk dat sommigen de auto intussen wel kennen, maar voor toch een korte samenvatting sinds aankoop in 2003.


Toen ik de auto 6 jaar geleden kocht was deze nog geheel standaard.
Afbeelding

In de loop van de jaren volgden er enkele aanpassingen. Zo is de standaard uitlaat vervangen door een Powersprint/ OMP groep N systeem, zijn de veren en dempers vervangen door gele Koni's met K.A.W. veren en zijn er nog wat kleine dingen gedaan.

Op dat moment stond de auto er zo bij.
Afbeelding


De plannen waren;

Custom bumpers, de voorbumper wordt geheel gecleaned. Mistlampen, knipperlichten en nummerbord uitsparing worden gedicht.
In de achterbumper wordt het nummerbord geplaatst.
Verder worden type plaatjes en de wis was installatie van de kofferklep verwijderd.
Afbeelding

Wat betreft de velgen, Schmidt Modern Line in 9x16.
Afbeelding

Ook werd er een Megane dashboard geplaatst. Alle ander kappen in het interieur werden ook gespoten in de kleur van het dashboard, om het een geheel te laten worden.
Afbeelding

Gronau 2005 stond de auto er dan uiteindelijk zo bij.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uiteindelijke resultaat was als volgt;
Afbeelding

Na lang overleg (ong. 5 min.) begin 2006 besloten de auto weer aan te pakken met het volgende resultaat;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas komt de kleur op deze foto's niet goed over. De kleur is een Red to Gold effectlak op een verkeersrode ondergrond.

Tevens is het gehele interieur bekleed met beige en zwart leder en alcantara. Heb helaas geen duidelijkere foto;
Afbeelding

Kort hierna weer een ingeving gekregen en besloten de motorruimte aan te pakken;
Afbeelding
Afbeelding


Het uiteindelijke resultaat tot nu toe;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Marcel S

Bericht door Roald »

Zeker mooie auto, zitten heel veel uren in zo te zien, wat ik nog niet gezien had in nijkerk was de ge-cleande motorruimte, moet zeggen ziet er erg netjes uit.
En natuurlijk welkom hier op het nieuwe forum :)
Anything worth doing is worth doing right!
MarcelS
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Do 14 Mei 2009, 11:16

Re: Marcel S

Bericht door MarcelS »

In Nijkerk was de motorruimte nog niet gecleaned, dit is tussen Nijkerk en Gronau gedaan.
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Marcel S

Bericht door bazz »

Netjes hoor heel strak ;) .heb er even geen woorden voor!
Sta met de :o vol tanden :D
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Marcel S

Bericht door Marcel »

Welkom hier naamgenoot. ;)
Kom je de 23e ook naar de BBQ meeting van Team 19 16v?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY