bart z'n 19's
bart z'n 19's
vandaag de nieuwe aanwinst gaan ophalen
als het weer wat beter wordt die helemaal op punt gaan stellen, interieur dan, alles uit de grijze moet hierin komen en deze wordt dan de dagelijkse auto, de grijze gaat eruit!
als het weer wat beter wordt die helemaal op punt gaan stellen, interieur dan, alles uit de grijze moet hierin komen en deze wordt dan de dagelijkse auto, de grijze gaat eruit!
Laatst gewijzigd door 2 op fs1, in totaal 0 keer gewijzigd.
- MaartenJan
- BerichtenCOLON 426
- GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
Ziet er goed uit, veel plezier en succes met overbouwen
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
komt helemaal goed, gisteren de grijze al voor een groot deel uitgekleed, heel de audio is er al uit, alsook de trekhaak zn elektriciteit, om nu verder te kunnen ga ik ze naast mekaar moeten zetten om vanalles van de ene in de andere te zetten en vice versa
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
Mooi bakkie
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
gisteren keihard aan het werk geweest, aangezien alle goeie dingen van de grijze op de blauwe moeten komen, en de grijze nog in degelijke staat verkocht moet kunnen worden, een hele hoop onderdelen van de cabrio nodig gehad;
*veerpoten cabrio onder de grijze gezet
*veerpoten (met gele koni) onder de blauwe gezet
*rotte veerpoten van de blauwe onder de cabrio
*wielen van de blauwe en de grijze verwisseld
*achterste schokdempers van de cabrio onder de grijze gezet
*achterste (ook gele koni's) van de grijze liggen nu in de koffer van de blauwe (was het beu, de zon had al te lang op m'n hoofd geschenen)
*ook al geprobeerd de passagierszetel los te krijgen van de blauwe, maar helaas was er natuurlijk 1 moer die niet los wou, of beter, waar de dopsleutel alsmaar vanaf schoot volgende keer nieuwe poging
wat foto's;
deze kwam vanonder de blauwe, 2 keer raden wat er mis is :-p het probleem was dat bij elke put of drempel de veerpoot helemaal tot z'n einde doorsloeg, niet echt comfortabel dus
vanuit andere kant bekeken
orginele 16v poten onder de grijze
koni's met spax verlagingsveren onder de blauwe
de blauwe na afloop (enkel achteraan moeten de schokdempers nog vervangen)
de grijze na afloop, iemand interesse? slechts 92000kms :-p
*veerpoten cabrio onder de grijze gezet
*veerpoten (met gele koni) onder de blauwe gezet
*rotte veerpoten van de blauwe onder de cabrio
*wielen van de blauwe en de grijze verwisseld
*achterste schokdempers van de cabrio onder de grijze gezet
*achterste (ook gele koni's) van de grijze liggen nu in de koffer van de blauwe (was het beu, de zon had al te lang op m'n hoofd geschenen)
*ook al geprobeerd de passagierszetel los te krijgen van de blauwe, maar helaas was er natuurlijk 1 moer die niet los wou, of beter, waar de dopsleutel alsmaar vanaf schoot volgende keer nieuwe poging
wat foto's;
deze kwam vanonder de blauwe, 2 keer raden wat er mis is :-p het probleem was dat bij elke put of drempel de veerpoot helemaal tot z'n einde doorsloeg, niet echt comfortabel dus
vanuit andere kant bekeken
orginele 16v poten onder de grijze
koni's met spax verlagingsveren onder de blauwe
de blauwe na afloop (enkel achteraan moeten de schokdempers nog vervangen)
de grijze na afloop, iemand interesse? slechts 92000kms :-p
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
gisterenmorgen effe langs de douane geweest hier in belgië, die stap is ook al weer afgehandeld, nu kan ik bij de renault dealer een belgisch gelijkvormigheidsattest gaan aanvragen, dan keuren, verzekering, en inschrijven, nog wel wat te doen dus, en er moet ook nog werk verricht worden!
*schokdempers koni moeten nog geplaatst worden achteraan
*lederen interieur moet nog erin (en 16v in de grijze)
*elektrische ramen achteraan moeten er nog in (en handmatige in de grijze)
*hele hoop raamrubbers verwisselen alsook ruitewissers en luchtfilter
*abs moet eruit
*oliedruksensor moet nagekeken/vervangen worden
*voorruit vervangen
hopelijk blijft het weer iets frisser deze week dat ik nog wat verder kan doen met de cosmetische kant van de zaak
*schokdempers koni moeten nog geplaatst worden achteraan
*lederen interieur moet nog erin (en 16v in de grijze)
*elektrische ramen achteraan moeten er nog in (en handmatige in de grijze)
*hele hoop raamrubbers verwisselen alsook ruitewissers en luchtfilter
*abs moet eruit
*oliedruksensor moet nagekeken/vervangen worden
*voorruit vervangen
hopelijk blijft het weer iets frisser deze week dat ik nog wat verder kan doen met de cosmetische kant van de zaak
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
Mooie 16v, en das al met al een heel klusje dat ombouwen he
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
ja daar mag je zeker van zijn, ik ben gisteren dan ook niet verder gekomen dan alleen de zetels van de ene in de andere te zetten en andersom, bij de blauwe zat 1 van de moeren heel erg vast en de dopsleutel schoot eraf, met als gevolg dat er niks meer op paste, die hebben we dan maar afgezaagd langs binnen, dus die zetel zit nu maar met 3 punten vast in de grijze, ga het nog wel uitboren en andere bout doorsteken voor de ie effectief wordt verkocht
foto's (gsm) van het leder in de blauwe, heb em ook meteen gestofzuigd want was nogal een stal binnenin :-p
vooraan
achteraan
ziet er op foto niet zo spectaculair uit, maar in het echt is het echt immens de moeite geweest, ineens al een heel ander zicht!
alle andere items blijven op het programma staan uiteraard en worden zo snel mogelijk gedaan
foto's (gsm) van het leder in de blauwe, heb em ook meteen gestofzuigd want was nogal een stal binnenin :-p
vooraan
achteraan
ziet er op foto niet zo spectaculair uit, maar in het echt is het echt immens de moeite geweest, ineens al een heel ander zicht!
alle andere items blijven op het programma staan uiteraard en worden zo snel mogelijk gedaan
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
zo, de grijze staat volledig origineel, elektrische ramen achteraan eruit, alle bedrading eruit, panelen van de blauwe erin, die van de grijze waren toch net iets properder, wissertjes eraf, k&n luchtfilter eruit, hoop dat em nsel weg is nu
***oja, ook all raamrubbers zijn van de ene naar de andere verhuisd en andersom
***oja, ook all raamrubbers zijn van de ene naar de andere verhuisd en andersom