R19 16v onderdelen

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

R19 16v onderdelen

Bericht door Joopieboy »

Geen idee of er mensen uit limburg komen, maar ik zoek een tweetal dingen.

De stabi stang van de 19 16v, deze is 23mm tegenover 19mm bij mij, die zou ik dus graag willen.

En de originele phase 2 speedline vega velgen. 15 inch, 6,5j breed, met naafkapjes in goede staat, velgen recht en zonder happen, ook in goede lak en zonder blaasjes en die dingen. Zonder banden het liefst want er komen toch toyo's op.

Iemand die wat heeft liggen in de buurt? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door MaartenJan »

Die velgen zullen lastig te vinden zijn in goede staat, zou gewoon zoeken naar een setje wat recht is zonder happen.
En die laten stralen + coaten / spuiten.
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door Joopieboy »

Dat is wel lastiger ja, en kost ook wat meer, eigenlijk is het gewoon voor ring gebruik bedoelt, maar anders gebruik ik gewoon mijn 16 inchers daarvoor hoewel ik sneller ben op 15 inch...
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door Ronald16V »

Joopieboy schreefCOLONDat is wel lastiger ja, en kost ook wat meer, eigenlijk is het gewoon voor ring gebruik bedoelt, maar anders gebruik ik gewoon mijn 16 inchers daarvoor hoewel ik sneller ben op 15 inch...
Maak je daar maar niet druk om, zo'n 1.4 valt toch stil berg op op de Ring.. ik kon de hele Telegraaf uitlezen die 6km naar boven op de Ring met mijn Clio 1.4 : ;)
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door Xabre »

de Televaag is dan ook een plaatjeskrant he :mrgreen:
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door Joopieboy »

Ronald16V schreefCOLON
Joopieboy schreefCOLONDat is wel lastiger ja, en kost ook wat meer, eigenlijk is het gewoon voor ring gebruik bedoelt, maar anders gebruik ik gewoon mijn 16 inchers daarvoor hoewel ik sneller ben op 15 inch...
Maak je daar maar niet druk om, zo'n 1.4 valt toch stil berg op op de Ring.. ik kon de hele Telegraaf uitlezen die 6km naar boven op de Ring met mijn Clio 1.4 : ;)
Niks een 1.4, een 1.4 energy he haha. :mrgreen:

Even zonder gein, ik snap wat je bedoelt, maar opzich kom je nog best voorruit, zolang je maar alleen erin zit want anders mist die echt het koppel. ;)
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door MaartenJan »

Op de ring gaat dat echt vies tegen vallen, zelfs 500 pk valt tegen als je daar dat stuk de bult op moet :lol:
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door Joopieboy »

Ja ik ken dat stuk, kom er in mijn 3 net overheen. :)

iig als we over hetzelfde stuk hebben, na welke bocht bedoel jij de heuvel? Ik iig na breidscheid rechts exmuhle (oid) omhoog.
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door MaartenJan »

Geen idee hoe het allemaal heet daar :lol: , het lange stuk steil omhoog in elk geval, als je dat dorp uit komt
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: R19 16v onderdelen

Bericht door Joopieboy »

Haha dan denken we ongeveer hetzelfde geloof ik.


Stabilisator stang heb ik trouwens met dank aan een kennis hier geregeld, komt binnen uit belgië, en de velgen weet ik nog niet zeker, ik denk dat ik lekker door gum op mijn bandjes nu met de velgen die ik nu heb.

Kan dus op slot als het nodig is, wel bedankt voor het meedenken!
BUTTON_TOPIC_LOCKED