Luchtfilterbak
- proostjoost
- BerichtenCOLON 88
- GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35
Re: Luchtfilterbak
De filters zelf zijn wel uitwisselbaar, De bakken komen uit een compleet ander spuitgietmatrijs
- Bijlagen
-
- DSCF3903 copy.jpg (45.74 KiB) 16413 keer bekeken
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
- MaartenJan
- BerichtenCOLON 426
- GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57
Re: Luchtfilterbak
Zit toch nog best wat verschil in Joost, zou je niet verwachten!
Re: Luchtfilterbak
laat eens ondersteboven naast mekaar zien dan? voor het verschil in bevestigingspunten te zien?
- proostjoost
- BerichtenCOLON 88
- GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35
Re: Luchtfilterbak
Tsja zit nog wel verschil in inderdaad.
Voor FS1: ondersteboven naast elkaar zie je op de vorige pagina. Ophangpunten zijn gelijk. Misschien zou de eerste bak wel passen met het driehoekframe maar ik denk dat de pijp recht naar beneden in de langsbalk van het chassis wilt uitkomen. Die heeft ook geen ingang waar de gewezen slang op past. Dus het kan wel met de bak van Maarten Jan maar als je makkelijk wilt dan gewoon het 16V baakske d'r oep !
In de geweven slang vond ik ooit een voorraad beukenootjes toen ie loos in de auto zat. Mijn vehikel heeft 15 maande stil gestaan in een bosrijke omgeving voordat ik hem kocht.
Voor FS1: ondersteboven naast elkaar zie je op de vorige pagina. Ophangpunten zijn gelijk. Misschien zou de eerste bak wel passen met het driehoekframe maar ik denk dat de pijp recht naar beneden in de langsbalk van het chassis wilt uitkomen. Die heeft ook geen ingang waar de gewezen slang op past. Dus het kan wel met de bak van Maarten Jan maar als je makkelijk wilt dan gewoon het 16V baakske d'r oep !
In de geweven slang vond ik ooit een voorraad beukenootjes toen ie loos in de auto zat. Mijn vehikel heeft 15 maande stil gestaan in een bosrijke omgeving voordat ik hem kocht.
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
Re: Luchtfilterbak
ow, ja zo is het idd wel duidelijk dat er grote verschillen opzitten, mijn excuses voor het lang blijven volhouden dat het wél moest passen :-p
Re: Luchtfilterbak
zei toch al dat 't met deze bak niet goed ging komen
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
- proostjoost
- BerichtenCOLON 88
- GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35
Re: Luchtfilterbak
FS1: mijn excuses voor het lang blijven volhouden dat het wél moest passen => Iedere expert zit er wel eens naast.
Xabre: zei toch al dat 't met deze bak niet goed ging komen => baas boven baas.
De TNT heeft moest het frame (opgestuurd door Bazz) per se 2 keer aanbieden voordat ik het maandag op kan komen halen op het postkantoor .
Xabre: zei toch al dat 't met deze bak niet goed ging komen => baas boven baas.
De TNT heeft moest het frame (opgestuurd door Bazz) per se 2 keer aanbieden voordat ik het maandag op kan komen halen op het postkantoor .
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
Re: Luchtfilterbak
Maare past hij nu,met de driehoek die ik je hebt gestuurd
- proostjoost
- BerichtenCOLON 88
- GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35
Re: Luchtfilterbak
O... spuit 11 meld zich op het forum...
Ja past als gegoten, zit als een huis. Die K&N maakt wel iets meer herrie op de snelweg, ik ga het papierenfilter nog proberen om te kijken of het minder rumoerig is. Meer herrie zorgt er wel voor dat je probeert je vlinderklep niet te ver te openen op een lang stuk snelweg. Eigenlijk spaart het gewoon brandstof. Maar ik heb nu koude maar vooral schone lucht in de motor.
Ja past als gegoten, zit als een huis. Die K&N maakt wel iets meer herrie op de snelweg, ik ga het papierenfilter nog proberen om te kijken of het minder rumoerig is. Meer herrie zorgt er wel voor dat je probeert je vlinderklep niet te ver te openen op een lang stuk snelweg. Eigenlijk spaart het gewoon brandstof. Maar ik heb nu koude maar vooral schone lucht in de motor.
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
- MaartenJan
- BerichtenCOLON 426
- GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57
Re: Luchtfilterbak
Zo'n vlinderklep probeer je toch altijd volledig te openen