Joeri's 16v

Laat ons weten hoe ver je bent met jouw bolide!
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Joeri's 16v

Bericht door Roald »

Whatever schreefCOLONOk, bedankt voor de info. Wil er zelf een van een Laguna 1 gaan monteren, die mist de onderste rand zoals die van de espace. Heb nog een vraag over de bumpers; heeft de spuiter gewoon de originele 16v bumpers strak gemaakt of kun je beter standaard 19 bumpers nemen? Deze zijn al dichter dan die van de 16v dacht ik?
Kun je beter gewoon de originele 16v bumpers strak maken, standaard bumpers hebben zoiezo de bovenste rand nooit meegespoten, scheelt weer werk.
Mijn bumpers worden in het voorjaar ook netjes strak gemaakt en opnieuw gespoten :mrgreen:
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Joeri's 16v

Bericht door Niels »

Joeri en Roald Bedankt voor de reacties. Dan zal ik eens gaan informeren wat het kost en hoe ze dat doen, gewoon polyester-plamuur lijkt me niet echt geschikt en wou ze eigenlijk zelf dichtmaken en spuitklaar maken...
joeri16v
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 17:25

Re: Joeri's 16v

Bericht door joeri16v »

De spuiter heeft bij mijn bumper een soort lijm gebruikt, maar dat is zelfs nog geen garantie op strakke bumpers.
Door t weer en temperatuur verschillen gaat het toch wat werken, wel niet zoveel dat het scheurt maar je ziet t soms wel een beetje.
Plamuur is zeker geen oplossing, dan gaat gegarandeerd scheuren.
Nadeel van de bumpers is ook dat ze uit 2 delen bestaan, vandaar dat er bij mij die lijn nog in zit (paste ook beter bij de strips aan de zijkant).
Afbeelding
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Joeri's 16v

Bericht door Roald »

De stootstrip rubbertjes laat ik bij die van mij lekker zitten, vind het wel mooi 'breken' opzich.
Waar ik me aan stoor is dat de bumpers vanuit de fabriek destijds niet in de blanke lak zijn meesgespoten, ziet er zo cheapo uit :roll:
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Joeri's 16v

Bericht door Niels »

Bedankt voor de reacties. Vind het zonder de stootstrip rubbertjes in de bumpers wel mooi strak staan bij Joeri's 16v, staat ook wel wat moderner (vind ik) Maar ik ga eerst maar eens informeren wie het kan en wat het kost ;)
joeri16v
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 17:25

Re: Joeri's 16v

Bericht door joeri16v »

Zoals beloofd, de foto's.
Weer helemaal strak :D
Afbeelding
Afbeelding

Wil m van voor alleen nog een beetje laten zakken, binnenkort eens kijken of k daar de tijd voor heb.
Afbeelding
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Joeri's 16v

Bericht door Niels »

Heb nooit foto's van de schade gezien, maar staat er zeker strak bij. Lijkt nu ook wel iets hoger voor maar komt denk ik door deze bumperlip
joeri16v
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 17:25

Re: Joeri's 16v

Bericht door joeri16v »

Idd, komt door de lip, maar deze lip maakt het nu wel weer mogelijk om hem weer iets meer te laten zakken van voor. (wat dus ook gaat gebeuren ;) )
Afbeelding
joeri16v
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 17:25

Re: Joeri's 16v

Bericht door joeri16v »

Weer een kleine update, heb mn bestaande sub en versterkers dr uit gegooid en daarvoor in de plaats is een PIONEER TS-WX77A gekomen.
Afbeelding
Voor het zicht lijkt het niet veel, maar t geluid dat hij geeft doet zeker niet onder tov mn vorige setup.
Afbeelding
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Joeri's 16v

Bericht door Joopieboy »

Dat is een leuke versterker!

Enig idee hoe je dat netjes krijgt weggewerkt?


Nogmaals complimenten voor de zeer strakke 19 die je hebt! Die 5 spaaks velgen die je als 2e eronder had, kun je me nogmaals vertellen welke dat zijn? Ben er al een tijd naar opzoek en tot op heden niet kunnen vinden...
BUTTON_POST_REPLY