BBQ Meeting

Hierin worden de opkomstlijsten van de meetings bijgehouden. Ieder topic zal gelinkt zijn aan het bijbehorende topic in het forum meeting informatie.
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: BBQ Meeting

Bericht door Marcel »

De slager levert om 16.00 uur het vlees, etc... af. Ik zat zelf er aan te denken om rond 18.00 uur te beginnen aangezien er 2 personen zo rond 19.30 uur aanwezig zullen zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: BBQ Meeting

Bericht door Roald »

Mooie tijd om te beginnen idd
Anything worth doing is worth doing right!
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: BBQ Meeting

Bericht door Marcel »

Vanochtend nog even extra vlees gehaald voor mark2daan.
Da's nu ook geregeld. Ik zie jullie morgen wel verschijnen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Priyantha
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON Ma 04 Mei 2009, 11:43

Re: BBQ Meeting

Bericht door Priyantha »

Iemand trouwens een luchtfilter-bak liggen ? En die er vanaf wilt ? ;)
Zoja misschien dat iemand er eentje voor mij mee kan nemen ? Die van mij is nogal uhmm rot, krijg de schroefjes niet meer los enzo en er is al eens in geboord.
Gebruikers-avatar
mark2daan
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 23:44

Re: BBQ Meeting

Bericht door mark2daan »

weer veilig thuis na een volgens mij een geslaagde meeting
ik vond het gezellig en mijn dochter ook
leuk om de mensen van het forum eens in het echt te zien
en hun auto's natuurlijk
en marcel nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en super geregeld zo
r19 16v cabrio '93, renault laguna '99 1600 16v
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: BBQ Meeting

Bericht door Marcel »

Mensen, het was super gezellig. Dank voor jullie komst. Vlees was goed (alhoewel ik denk dat mijn slager een doosje te weinig mee geleverd heeft). :?
Leuk om weer wat gezichten bij namen te zien. De laatsten zijn zo rond 23.00 uur bij mij weg gegaan.
Volgende keer hopelijk toch wat meer 16v's en eigenaren bij elkaar. 8-) 8-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Priyantha
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON Ma 04 Mei 2009, 11:43

Re: BBQ Meeting

Bericht door Priyantha »

Zo net de deur opengedaan :D
Ben thuis :D
Morgen/later vandaa 'verslagje' ;)
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: BBQ Meeting

Bericht door Roald »

Was uiteindelijk nadat ik Veldmuijz in Almere had afgeleverd om half 2 thuis, om half 6 weer opgestaan en nu op werk bezig aan een zeer sterke bak koffie om in iedergeval een poging te doen om iets van wakker te worden :lol:
De 16v ziet er ook uit alsof ie flink Km's gedraaid heeft, de hele voorkant inclusief voorruit is bezaaid met dooie insecten :twisted:
Maar het beestje (de 16v dus niet die dooie insecten op de voorruit,voorkant :lol: ) heeft zich wederom goed gehouden!
Was gezellig lekker veel slappe praat en de volgende keer een grotere opkomst zou het nog leuker maken.
Marcel bedankt voor de gastvrijheid en het organiseren, zeker voor herhaling vatbaar!

Grtz,

Roald
Anything worth doing is worth doing right!
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: BBQ Meeting

Bericht door Ronald16V »

Roald schreefCOLONDe 16v ziet er ook uit alsof ie flink Km's gedraaid heeft, de hele voorkant inclusief voorruit is bezaaid met dooie insecten :twisted:
Dat hadden Priyantha en ik al bij aankomst in Sappemeer, wat een berg vliegen zeg in Duitsland :D :lol:
Roald schreefCOLONWas uiteindelijk nadat ik Veldmuijz in Almere had afgeleverd om half 2 thuis, om half 6 weer opgestaan en nu op werk bezig aan een zeer sterke bak koffie om in iedergeval een poging te doen om iets van wakker te worden :lol:
Robert, Priyantha en ik zijn nog een tijdje aan het touren geweest door Sappemeer.. we konden het tankstation niet vinden en eenmaal aangekomen was ie gesloten.. daarna de snelweg maar op gedoken en daar ergens getankt, heerlijk relaxed met 120km/h achter Robert aan zitten karren die 'm waarschijnlijk heel luxe op de Cruise control had staan :D
Roald schreefCOLONWas gezellig lekker veel slappe praat
Nah.. wie nou weer :mrgreen: ben blij dat ik wat later gekomen ben :P, vond het in ieder geval de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar !
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: BBQ Meeting

Bericht door Roald »

Kleine moeite hoor :D maar een tourmeeting lijkt me een leuk plan voor een openingsmeet in het voorjaar 8-)
wel je 16v dan klaar hebben he ;)
Anything worth doing is worth doing right!
BUTTON_POST_REPLY