Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Mooie foto's gezien of gemaakt? zet ze hier neer! (niet van je eigen auto, die horen in je persoonlijke galerij)
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Ronald16V »

Nog eens proberen, nu met foto's.

----

Zomaar eens even een klein verslagje uit Zweden, op het moment zit ik in Salbohed, ongeveer ten hoogte van Stockholm om de grootste USA Car meeting van de wereld te bezoeken, de Power Big Meet 2010 in Vasteras. moet ongeveer te vergelijken zijn met het bekende Worthersee van de VW/Audi gekte.

Zo'n 17.000 Amerikaanse auto's hangen hier rond in de omgeving uit werkelijk alle landen om de 3-daagse meeting te bezoeken, ik zit hier zelf in een huisje midden in de bossen met een smal weggetje er voor langs en regelmatig komt er een dikke Charger/Chevelle/Camaro/Challenger voorbij met of zonder dikke Blower. gisteren naar de Cruise Night in Vasteras geweest, we kwamen de snelweg af en stonden meteen muurvast tussen de amerikaanse auto's.. auto in de berm gezet, stoeltjes er uit gepakt en de hele avond zitten kwijlen langs de kant van de weg, niet alleen verschrikkelijk mooie auto's maar een vrouwen hier.. niet te zuinig, auto's vol.. Chevy Vans met 10 donders knappe vrouwen er in/er op/er naast of er voor, echt.. ik heb nog geen lelijk wijf gezien hier. :D Die Zweden zijn zo gek als een deur, met 15 man in achterin een Dodge pick-up BBQen met 5 man op de motorkap.. je kunt het zo gek niet bedenken. heb ook nog wat foto's gemaakt van de eerste dag van de meeting hier.

Afbeelding

Respect hoor, een Nederlander die met zo'n gevaarte 1500km richting Zweden durft te rijden, zal me niets verbazen als er een dik nieuw opgebouwd Big Block op een splinternieuw chassis onder zit :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De gemiddelde rotonde in Vasteras (Y)
Afbeelding

Even langs de Mac, komt er toevallig een Pontiac met een dikke Blower aan..
Afbeelding

Afbeelding

Savonds even langs de kant van de weg gezeten in Vasteras :beer:
Afbeelding

'68er Charger (L)
Afbeelding

Afbeelding

Het meest aparte vind ik toch wel dat het hier in de zomer niet echt donker wordt, het begint rond een uurtje of 23:00 iets schemerig te worden en rond 0:30 wordt het hier niet echt donker.. rond 03:30 komt de zon hier al weer op.. gelukkig slaap ik altijd met de ogen dicht. :lol:

Wel een heel apart gezicht, heb er maar even een foto van gemaakt, hier rond 0:30 snachts

Afbeelding

Nog een weekje genieten hier en dan weer richting Nederland, volgend jaar is de planning dat we allemaal zelf wat amerikaanse hokken meenemen, incl. mijn eigen Dodge :D
Laatst gewijzigd door 1 op Ronald16V, in totaal 0 keer gewijzigd.
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Julianr19 »

foto's kan ik niet zien:S
zoef*
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Ronald16V »

Gefixt!
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Roald »

Gave foto's hoor, vooral die groene '68 charger, dat blijft toch een hele vette bak. 8-)
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Niels »

Zeker mooie foto's, en het dikke V8 geluid van een challenger/charger is het 19 16v geluid haast niks bij...
Kan alleen de foto's van die Chevy Vans met 10 donders knappe vrouwen er in/er op/er naast of er voor niet vinden :mrgreen:
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Ronald16V »

Niels schreefCOLONZeker mooie foto's, en het dikke V8 geluid van een challenger/charger is het 19 16v geluid haast niks bij...
Kan alleen de foto's van die Chevy Vans met 10 donders knappe vrouwen er in/er op/er naast of er voor niet vinden :mrgreen:
Sinds ik een amerikaan rijd (Dodge W200 5.2 V8) wordt ik niet echt warm of koud meer van een toerenjankende 4 cilinder, daarbij is het natuurlijk ook een beetje appels met peren vergelijken :)

Ik heb wel eens de Dodge gestart, een stoeltje gepakt en er een kwartier naast gezeten. er klinkt niets mooier dan een V8 met een ruige nokkenas :mrgreen:
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door Roald »

Ronald16V schreefCOLON
Niels schreefCOLONZeker mooie foto's, en het dikke V8 geluid van een challenger/charger is het 19 16v geluid haast niks bij...
Kan alleen de foto's van die Chevy Vans met 10 donders knappe vrouwen er in/er op/er naast of er voor niet vinden :mrgreen:
Sinds ik een amerikaan rijd (Dodge W200 5.2 V8) wordt ik niet echt warm of koud meer van een toerenjankende 4 cilinder, daarbij is het natuurlijk ook een beetje appels met peren vergelijken :)

Ik heb wel eens de Dodge gestart, een stoeltje gepakt en er een kwartier naast gezeten. er klinkt niets mooier dan een V8 met een ruige nokkenas :mrgreen:
Ik moet toegeven dat ik er net zo over denk, dat geluid van een amerikaanse v8 is gewoon zo machtig! :mrgreen:
Anything worth doing is worth doing right!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Geen Renault, wel mooi.. USA PowerBigMeet Vasteras, Zweden

Bericht door bazz »

Roald schreefCOLON
Ronald16V schreefCOLON
Niels schreefCOLONZeker mooie foto's, en het dikke V8 geluid van een challenger/charger is het 19 16v geluid haast niks bij...
Kan alleen de foto's van die Chevy Vans met 10 donders knappe vrouwen er in/er op/er naast of er voor niet vinden :mrgreen:
Sinds ik een amerikaan rijd (Dodge W200 5.2 V8) wordt ik niet echt warm of koud meer van een toerenjankende 4 cilinder, daarbij is het natuurlijk ook een beetje appels met peren vergelijken :)

Ik heb wel eens de Dodge gestart, een stoeltje gepakt en er een kwartier naast gezeten. er klinkt niets mooier dan een V8 met een ruige nokkenas :mrgreen:
Ik moet toegeven dat ik er net zo over denk, dat geluid van een amerikaanse v8 is gewoon zo machtig! :mrgreen:
en het credo in transportwereld is: V8 NEVER TO LATE :twisted: Heb jaren op een scania r580 v8 gereden en het mooiste moment was bij Luik in de klim:een terreingewicht van 80ton dan 40km/h en een verbruik van 1l/400m bij 900rpm met een open pijp :P

Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY