Renault 19 16v phase 2 onderspoiler

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
damol100
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON Di 16 Jun 2009, 19:06

Renault 19 16v phase 2 onderspoiler

Bericht door damol100 »

Geachte leden,

wie van jullie kan mij voor een goeie prijs een Renault 19 16v phase 2 onderspoiler leveren. Ik heb het dan over de frontspoiler die uit drie delen bestaat. Ik heb nu nog een Laguna lip liggen maar ben er nog niet helemaal over uit?
Groeten
Daniel
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Renault 19 16v phase 2 onderspoiler

Bericht door Roald »

Daniel,

Ik zou er snel over uit zijn, de laguna lip er onder zetten, persoonlijk vind ik de laguna lip net wat beter staan maakt de voorkant echt af.
Geeft de voorbumper net dat stukje extra lengte naar beneden waardoor het optisch beter klopt, met de standaard lip die ik er zelf ook (nog) op heb zitten lijkt de bumper alsof hij is afgezaagd.


16v met laguna lip:

Afbeelding
Anything worth doing is worth doing right!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Renault 19 16v phase 2 onderspoiler

Bericht door bazz »

damol100 schreefCOLONGeachte leden,

wie van jullie kan mij voor een goeie prijs een Renault 19 16v phase 2 onderspoiler leveren. Ik heb het dan over de frontspoiler die uit drie delen bestaat. Ik heb nu nog een Laguna lip liggen maar ben er nog niet helemaal over uit?
Groeten
Daniel
zal ff kijken of hij de verhuizing heeft doorstaan,dan heb ik er misschien 1
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Renault 19 16v phase 2 onderspoiler

Bericht door bazz »

bazz schreefCOLON
damol100 schreefCOLONGeachte leden,

wie van jullie kan mij voor een goeie prijs een Renault 19 16v phase 2 onderspoiler leveren. Ik heb het dan over de frontspoiler die uit drie delen bestaat. Ik heb nu nog een Laguna lip liggen maar ben er nog niet helemaal over uit?
Groeten
Daniel
zal ff kijken of hij de verhuizing heeft doorstaan,dan heb ik er misschien 1
Sorry is bij mij orginele bumper ook overleden
BUTTON_POST_REPLY