bart - fs1

Hier kun je jezelf even introduceren....
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

van een 16V? gewoon aan trekken, dat valt wel mee... van de niet 16V kwam het rubber gedeelte er zo af, maar daaronder zit iets van plastiek op de staaf, ik zou zeggen griptang erop en loswringen, zo heb ik het min of meer gedaan, dat ding was toch voor de vuilbak
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

zaterdag naar Den Helder gereden (3 uur onderweg enkele reis!) en teruggekomen met:
Afbeelding

van beetje dichterbij, later meer;
Afbeelding

vandaag pakketje met de post:

voor;
Afbeelding

na;
Afbeelding

ooit wordt ie nog wel eens compleet :-)
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: bart - fs1

Bericht door Jacques »

Mooi man, Het F7R blok.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: bart - fs1

Bericht door Xabre »

nu nog een tellerbak die gaat tot 240 en 8000 ;)
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

die tellerbak heb ik ook al liggen, ook met boordcomputer, maar normaal is die voor de cabrio, als het lente wordt ga ik die helemaal uiteen halen en effe bekijken of die nog te redden valt en ga ik daar eerst mee verder voordat er nog iets gebeurd met de grijze (daar rij ik toch elke dag mee rond min of meer) enige zaken die hier nog op het plan staan en die ik al heb liggen zijn;
*elektrische ruiten achteraan maken
*originele 16v deurpanelen steken
*16v achteras staat gepland voor over een paar weken
als de cabrio uit mekaar ligt ga ik eerst bekijken of het nog de moeite is, en als het zo is gaat die eerst in volle glorie hersteld worden, da's makkelijker dan almaar liggen werken aan de auto waar je nog mee moet rondrijden
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

vandaag weer een half dagje met de 19 gespeeld, 16v paneeltjes geïnstalleerd, en gelijk ook de achterdeurraammechankieken van motors voorzien

Afbeelding
de oude panelen en de donor raam mechanieken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ws niet zo spannend voor de meesten aangezien jullie dat allemaal al hebben ;-) nog maar een paar dingen te gaan!
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

ik ben dit ook weekend ook weer druk geweest, nuja ik ;-) ik heb een retourtje dodewaard gemaakt (170km enkele reis) en bij bas een originele 16v achteras laten plaatsen, ik was aangeefhulpje van dienst, maar heb er wel weer een pak van bijgeleerd! mij leek het dat alles vrij vlot verliep (ms denkt bas daar anders over ;-)) en zo rond 14u was ik al terug weg (denk dat we rond 10u begonnen zijn ofzo) foto's komen er nog aan, nuja, toch van de verschillende assen, van het werk zelf zijn geen foto's getrokken, natuurlijk staat de auto nu weer hoog achteraan maar ik ben de torsieassen nu al dagelijks aan het inspuiten om tegen einde van de week die er maar eens uit te trekken, ik hoop op wat medewerking van die assen want ze zien er toch iets minder leuk uit dan die van mn originele as ;-)

in elk geval, wordt zeer binnekort vervolgd!
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

Remmerij werkte ook mee dus? Ben benieuwd, het verschil ga je in elk geval wel merken!
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

bas heeft veel geduld zo is gebleken :-)

welk aspect ga ik dat precies merken dan? want op het zicht zag enkel de remmerij er anders uit?
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

gisteren namiddag nog eens ingespoten uiteraard, aan de linkse kant m'n trekbout er al eens ingeschroefd, dat lukt en dat gaat dus helemaal goed komen, aan de rechtse kant daarentegen... de bout kon er niet in, teveel roestafzetting, ik kon ook geen schroefdraad meer zien binnenin, ben net op het werk aangekomen, eerste ding dat ik gedaan heb is een setje schroefdraadtaps gaan lenen, hopelijk dus meer succes straks! iemand toevallig nog andere tips voor als dit niet moest lukken??
BUTTON_POST_REPLY