info GL-LT-43???

Hierin kun je verzoekjes plaatsen voor nieuwe functionaliteit en/of nieuwe (sub)forums.
swantsje
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Di 29 Dec 2009, 09:59

info GL-LT-43???

Bericht door swantsje »

Ons is gevraagd onze mercedes te ruilen tegen deze Renault 19. Nu zag ik op dit forum dat er de laatste tijd behoorlijk gehandeld is met deze auto. Hij was door de laatste eigenaar pas aangeschaft in november. Graag zou ik hierdoor wat meer info over deze auto willen hebben. Ik heb begrepen dat iemand bijvoorbeeld de prijs wist, waarvoor hij eerder dit jaar is doorverkocht. Alle info is welkom.
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: info GL-LT-43???

Bericht door Roald »

Kan je helaas weinig info geven dan alleen dat dit inderdaad een bekende auto is (staat het 19 16v register), echter word er op deze leeftijden van dit soort auto's vaak van eigenaar gewisseld.
Als ik het goed heb gezien is nu Joep09 de eigenaar van deze 19 16v hier op het forum, stuur eens een PM zou ik zeggen.

Hier nog even het voorstel topic van Joep09:

http://team1916vforum.nl/viewtopic.php?t=111
Anything worth doing is worth doing right!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: info GL-LT-43???

Bericht door fs1 »

die jongen, joep leek toch erg tevreden van die auto, die eigenaar daarvoor had em alleen gekocht bij een handelaar om em door te verkopen met winst (aan joep dus, of dat winst gedeelte ook echt gelukt is weet ik niet natuurlijk) maar joep is zeer spraakzaam dus er zal wel een goeie uitleg zijn
xvisor
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Di 28 Sep 2010, 14:45

Re: info GL-LT-43???

Bericht door xvisor »

Ik kan je van veel informatie voorzien gezien ik ongeveer 3/4 jaar eigenaar ben geweest van deze auto! Ik heb hem met verdriet weg moeten doen maar er zat helaas weinig anders op....
BUTTON_POST_REPLY