Gezocht spiraalveer rechts voor.

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
Carsten
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Di 21 Sep 2010, 13:00

Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door Carsten »

Hey hallo mijn naam is Carsten,

Ben een gelukkige eigenaar van een zwart metallic R19 16v en kwam helaas niet door de keuring heen met een aantal mankementjes.

Spiraal veer rechtsvoor gebroken (auto hing scheef aan een kant en reed er al bijna 2 jaar mee :| )
CO iets te hoog (had een moertje en boutje op mijn gasklep geplaats wat waarschijnlijk de oorzaak is, zo niet kijk ik verder lambda bv)
Achterremmen doen het matig (rondom remklauwen?! schoonmaken/smeren)

Heeft iemand nog toevallig Spiraalveren in zijn schuur liggen van een R19 16v? dan hoor ik graag wat van je! best wel spoed, is opsturen een optie? :oops:

ps. Zal me later introduceren en evt foto's plaatsen (heb ook een profiel op RTC en ook renault1916v.nl waar het Forum al langere tijd niet meer te bereiken is.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door fs1 »

vanwaar ben je misschien?

ik heb nog een setje veren zitten in de veerpoten van mn cabrio die in stukjes te koop staat, maar die moeten wel eens afgeschuurd en geschilderd worden, én het zijn verlagingsveren... als je er zelf wilt omkomen zijn ze gratis, dan krijg je meteen de hele veerpoten mee, maar de dempers en schotels zijn slecht

heb ook nog een volledig KW schroefsetje :-)
Carsten
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Di 21 Sep 2010, 13:00

Re: Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door Carsten »

@ fs1

Bedankt voor je reactie, ik zoek naar standaard/vervangings spiraalveren en het liefst iemand uit de buurt die het eventueel op kan sturen.

Ik heb nieuwe vervangings veren op internet kunnen vinden voor 44 euro per stuk merk Coldax, maar nieuw kopen voor een auto uit 1993? dat overleeft de auto niet meer.
ik monteer liever gebruikte en zijn al ingereden dus hoef maar aan een kant te vervangen eigenlijk.

Groeten
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door fs1 »

als het maar 44€ kost voor een nieuwe zou ik gewoon 2 nieuwe veren kopen hoor
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door Xabre »

Ik heb nog 2 originele liggen. Mag je hebben voor elk aannemelijk goed bod + verzendkosten.
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door Ronald16V »

Ik heb ze ook nog wel liggen, waar moet je vandaan komen ?
ramon16v
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON Wo 22 Apr 2009, 22:03

Re: Gezocht spiraalveer rechts voor.

Bericht door ramon16v »

ik gelooof dat ik nog een complet setje heb liggen met schokbrekers en goede schotels.
kan je er zo onder zetten en kom nog redelijk uit de buurt
BUTTON_POST_REPLY