op zoek naar .....................

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
karin19
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON Vr 05 Jun 2009, 09:55

op zoek naar .....................

Bericht door karin19 »

die sensor die op het gas klep huis zit de mijne is echt gaar iemand nog ene liggen :D
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: op zoek naar .....................

Bericht door bazz »

karin19 schreefCOLONdie sensor die op het gas klep huis zit de mijne is echt gaar iemand nog ene liggen :D
is hij gaar of echt kapot?
Je kan hem testen door hem handmatig stationair te bedienen,als hij dan afslaat is hij nog goed ;)
karin19
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON Vr 05 Jun 2009, 09:55

Re: op zoek naar .....................

Bericht door karin19 »

nee hij is gaar zoals hij nu is kan hij elke moment kortsluiting maken
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: op zoek naar .....................

Bericht door Jacques »

Lees dit eens viewtopic.php?f=23&t=214

Het komt vaker voor dat de draadjes hun isolatie verliezen. Als dat het enige probleem is zou ik ze per stuk even intapen.
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: op zoek naar .....................

Bericht door Niels »

Even vraagje hierover tussendoor; moet je de TPS sensor ook weer opnieuw afstellen als je deze compleet met gasklephuis omzet op een ander motorblok, of is dit voor iedere motor hetzefde afgesteld?
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: op zoek naar .....................

Bericht door Jacques »

Ik zou zeker de spaning bij gesloten gasklep (0,12-0,16V) even controleren met een digitale voltmeter.
Ik kwam de vorige keer met hangen en wurgen door de APK en vanmorgen ging het probleemloos. Het lag gewoon aan mijn TPS sensor dat hij te veel CO2 produceerde. Goede multimeter kost tegenwoordig nog maar 12,50 euro in de bouwmarkt of Kijkshop.
BUTTON_POST_REPLY