elektrische schema's boek?

Zoek je een onderdeel en ben je benieuwd of een van de teamleden deze heeft liggen? Plaats een bericht en kijk wie er reageert.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

elektrische schema's boek?

Bericht door fs1 »

om onder andere een boordcomputer te doen werken in een r19 waar deze origineel niet inzit, ben ik op zoek naar een boek, of een cd of iets in die aard waar ik schema's of pinouts kan vinden van de verschillende stekkers in de auto enzovoort, dialogys is hierin helaas een beetje ontoereikend lijkt me?
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: elektrische schema's boek?

Bericht door Jacques »

Heb je de boordcomputer uit een 16V? Ik heb even gekeken in de Haynes en de Kluwer vraagbaak. Heb je zelf deze boeken? In een van de boeken wordt verwezen naar een debiet meter voor de carb versie. Het is mij onduidelijk of de injectie versie op een andere manier zijn debiet gegevens ophaalt. Vandaar mijn vraag. Ik weet dat Xabre ooit zo'n ding heeft ingebouwd in zijn eigen wagen.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: elektrische schema's boek?

Bericht door fs1 »

die vraagbaak heb ik idd zelf wel ergens liggen, maar nog niet in kunnen kijken... heb de boordcompu uit een 16v idd ja, maar daar kan verder over gegaan worden in het topic dat ik al gemaakt heb in het "elektrisch" gedeelte
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: elektrische schema's boek?

Bericht door Xabre »

kijk of je die groene stekker heb in je dashboard kabelboom, zoja, dan heb je alleen maar de tellerunit en tankvlotter nodig.... zo nee? dan moet je zelf gaan klooien of zoals ik, een complete dashboard kabelboom overzetten

ik had een sloper staan met boordcomputer dus had hele kabelboom maar overgehangen, wel zo makkelijk :D
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
BUTTON_POST_REPLY