Yinguan' s 19 16V

Iets te koop? Plaats een bericht in dit forum en wie weet kom je ervanaf.
LagunaSport20
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON Wo 12 Aug 2009, 23:13

Yinguan' s 19 16V

Bericht door LagunaSport20 »

Renault 19 16V uit 1993,
Afbeelding
Afbeelding

En zo op het oog ziet hij er zeker leuk uit, zeker voor zijn 220000 km maar...

Dan eerst maar eens de gebreken.
- gekocht om mee te oefenen, dus her en der is de carroserie niet strak, geen echte deuken, maar niet strak
- geen APK, vooral wegens niet werkende startmotor. een jaar geleden was er de opmerking dat een kogel speling begon te krijgen. sindsdien minder dan 2000 gelopen, dus geen idee of die kogel nu wel moet worden vervangen
- ergens zit een lek in de wisservloeistof, het vat loopt leeg
- uiteraard is de bekleding voorzien van de bekende slijtplekken, en heeft de vorige eigenaar de hoedenplank vernaggeld met debiele speakers. echter de hoedenplank is gerestaureerd, en pas bij een 2e blik zie je dat.
- roest? rechtsvoor is een deur geplamuurd, en onder de skirts zie ik ook wel wat. FS1 wil je een foto van een specifieke plek?

Wat is er wel goed?
- jawel, hij heeft een werkend BOSCH ABS. mits je de sensor rechtsvoor monteert, en die laatste sensor in nederland (aldus de dealer) heb ik vorig jaar gekocht (nu nog monteren).
- een airbag stuur, met daarin sinds december 2008 een nieuwe accu.
- een elektrisch bediend lekdicht en functionerend klapdak
- originele intacte sideskirts in het blauw.
- originele velgen
- een gelast carter, nadat ik die vorige kerst lek gereden heb.
- het rijdt gewoon leuk.

Vanwege het oefenen en het leuke rijden zijn een aantal vriendinnen van mijn vrouw wel geinteresseerd, maar studenten en auto' s het schiet niet echt op. Ons staat hij intussen in de weg, lach niet, er is een scenic bijgekomen. Overigens wilde ik de velgen overzetten op de scenic. maar ET 36 verwisselen met ET 43 is niet mogelijk (het scenic wiel loopt zowat aan tegen de schaal onder de voorveer van de 19)?

Stuur me een PB mocht je geinteresseerd zijn.

Groetjes,

John
Laatst gewijzigd door 1 op LagunaSport20, in totaal 0 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Xabre »

leuke 19 16v John, mag ik misschien het kenteken om 'm toe te voegen aan het register?

register: viewtopic.php?f=19&t=121
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door fs1 »

wat is de richtprijs? en hoe zit het met roest?
LagunaSport20
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON Wo 12 Aug 2009, 23:13

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door LagunaSport20 »

Mijn vrouw roept 750.

En wat bebetreft de roest? Rechtsvoor is een deur geplamuurd, en onder de skirts zie ik ook wel wat. FS1 wil je een foto van een specifieke plek? Oh ja, de beste asset was ik nog vergeten te vermelden. Het electrische klapdak.

Groetjes,

John
Gebruikers-avatar
mark2daan
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 23:44

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door mark2daan »

volgens mij zie ik op de eerste foto een dame die je kleine ongelukjes snel vergeeft
:mrgreen:
volgens mij was dat nog op het oude 16v forum
r19 16v cabrio '93, renault laguna '99 1600 16v
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door fs1 »

LagunaSport20 schreefCOLONMijn vrouw roept 750.
Het electrische klapdak
idd zeer interessante optie, toevallig ook boordcomputer?

bwa extra foto's eventueel van onderaan de wielkassen (achter) aan de achterdeuren (waar de sideskirts aankomen) en de volledige lijn van achterlichten richting wielkassen (waar de bumper aansluit dus) en last but not least mss een detail van die geplamuurde deur? of is dat niet zichtbaar?
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Joopieboy »

Jij woont net achter maastricht toch? Zo ja heb ik je wel eens gespot, leuke wagen maar zit veel werk aan, roest in de wielkasten en alles, dus sterkte voor degene die hem koopt!
LagunaSport20
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON Wo 12 Aug 2009, 23:13

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door LagunaSport20 »

:-) Mijn vrouw vergeef ik alles idd alles, goed gezien. Moet zeggen ben de crash al bijna weer vergeten.

Een boordcomputer zit er niet in Bart. Vol spanning ben ik gisteren nog even naar beneden gelopen wie er nu weer in mijn wielkasten ligt te spotten.

Afbeelding
wk rechtsachter

Afbeelding
wk linksachter

Afbeelding
skirt rechtsachter, roest zichtbaar lijkt me

Afbeelding
skirt linksachter, ook hier

Afbeelding
licht linksachter. Ben bang dat je niet kunt zien wat je wilt zien Bart, maar zonder flits wordt de foto niet beter. De deuren sluiten iig aan.

Afbeelding
licht rechtsachter. Qua foto idem. De deur rechtsvoor steekt iets uit. Ook als ik die "geschroefde cylinders" waar het deurslot omheen valt verplaats krijg ik hem niet perfect aansluitend.

Afbeelding
geplamuurde deur, vraag me af moe die ooit opengescheurd is, heeft wel wat weg van die Audi die we toen met de Laguna geraakt hebben.

Tot zover,

Groetjes,

John
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door fs1 »

ik zag wel wat ik moest zien hoor, no prob :-) maar da's helaas niet wat ik zocht...
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Joopieboy »

Koop je dat ding van priy erbij, kun je 1 goeie maken haha. :P
BUTTON_POST_REPLY