Yinguan' s 19 16V

Iets te koop? Plaats een bericht in dit forum en wie weet kom je ervanaf.
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Niels »

Denk dat beide 19's wel een beetje dezelfde 'bekende' plekken zullen hebben, dus van 2 stuks 1 goeie maken valt nog niet mee ;)
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Joopieboy »

De 19 van priy is op een wielrand na (ja dat is wel weer waar) best in goede staat qua roest, blok loopt alleen niet meer maar van deze wel. Heb je gelijk een sloot aan onderdelen. :)
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Niels »

Dat is wel weer zo, maar wielranden, motorkap etc zijn toch een beetje de zwakke plekken en de onderdelen die je over hebt gaan niet zo snel kapot (als het goed is :mrgreen: )
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Xabre »

rotte motorkap is nog niet zo erg, als je een goeie kan je die zo overhangen,... rotte wielranden is een compleet ander verhaal natuurlijk, je moet afwegen dus

ik zou gaan voor een auto zonder rotte wielranden, die zijn veel zeldzamer namelijk.. de rest is wel makkelijk vervangbaar
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door bazz »

Ik moet zeggen dat ik er 1 hebt gehad die helemaal niks had ene heb er nu ook 2 staan die niks hebben ;) .mag je dit dan geluk noemen :?:
Xabre schreefCOLONrotte motorkap is nog niet zo erg, als je een goeie kan je die zo overhangen,... rotte wielranden is een compleet ander verhaal natuurlijk, je moet afwegen dus

ik zou gaan voor een auto zonder rotte wielranden, die zijn veel zeldzamer namelijk.. de rest is wel makkelijk vervangbaar
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Roald »

bazz schreefCOLONIk moet zeggen dat ik er 1 hebt gehad die helemaal niks had ene heb er nu ook 2 staan die niks hebben ;) .mag je dit dan geluk noemen :?:
Xabre schreefCOLONrotte motorkap is nog niet zo erg, als je een goeie kan je die zo overhangen,... rotte wielranden is een compleet ander verhaal natuurlijk, je moet afwegen dus

ik zou gaan voor een auto zonder rotte wielranden, die zijn veel zeldzamer namelijk.. de rest is wel makkelijk vervangbaar
Dat mag je dan inderdaad geluk noemen, die van mij begint aan de linker wielrand langzaam ook te roesten, najah maakt niet komt toch een nieuwe in :D
Anything worth doing is worth doing right!
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Roald »

Roald schreefCOLON
bazz schreefCOLONIk moet zeggen dat ik er 1 hebt gehad die helemaal niks had ene heb er nu ook 2 staan die niks hebben ;) .mag je dit dan geluk noemen :?:
Xabre schreefCOLONrotte motorkap is nog niet zo erg, als je een goeie kan je die zo overhangen,... rotte wielranden is een compleet ander verhaal natuurlijk, je moet afwegen dus

ik zou gaan voor een auto zonder rotte wielranden, die zijn veel zeldzamer namelijk.. de rest is wel makkelijk vervangbaar
Dat mag je dan inderdaad geluk noemen, die van mij begint aan de linker wielrand langzaam ook te roesten, najah maakt niet komt toch een nieuwe in :D
En Pech is...dat je het goede achterscherm aan puin rijd :|
Anything worth doing is worth doing right!
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Yinguan' s 19 16V

Bericht door Joopieboy »

Dat is idd geluk, bij mij zijn die ook al behandelt en gespoten!
BUTTON_POST_REPLY