BBQ Meeting

Hierin worden de opkomstlijsten van de meetings bijgehouden. Ieder topic zal gelinkt zijn aan het bijbehorende topic in het forum meeting informatie.
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: BBQ Meeting

Bericht door Marcel »

Volgend jaar weer bbq-en bij mij. Ik weet in de provincie nog wel een aantal leuke weggetjes. Kunnen we daar mooi over touren. ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: BBQ Meeting

Bericht door Ronald16V »

Robertow schreefCOLON
Ronald16V schreefCOLON Robert, Priyantha en ik zijn nog een tijdje aan het touren geweest door Sappemeer.. we konden het tankstation niet vinden en eenmaal aangekomen was ie gesloten.. daarna de snelweg maar op gedoken en daar ergens getankt, heerlijk relaxed met 120km/h achter Robert aan zitten karren die 'm waarschijnlijk heel luxe op de Cruise control had staan :D
Dat heb je helemaal goed Ronald, is ook gelijk voor nu de laaste keer geweest dat ie functioneerde, staalkabeltje ervan is geknapt :P Het zal ook eens geen renault zijn :+, gelukkig heeft de cruise een eigen staalkabel ;-) Ach even een nieuw kabeltje erop en hij doet het weer ;-)
Je trok je wagentje bij zwolle dan wel weer lekker open ;-) Was een mooie manier om gedag te zeggen :-D

Verder was het vreselijk gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik wou zeggen, m'n teller stond echt strak op 120km/h, lang geleden dat ik dat gedaan heb.. 120 rijden op de snelweg met een R19 16V, keer wat anders dan met 120km/h de bocht uit komen op het circuit :)

Ik heb nog getoeterd (ja die zit er nog wel op :P )toen ik langs je heen ging maar dat zul je wel niet gehoord hebben :mrgreen:, ben er wel blij mee dat ie mooi stil is als je rustig rijd en wel aardig wat geluid produceert bij volgas, dat Devil spaghettispruitstuk doet erg veel met het uiteindelijke geluid :)
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: BBQ Meeting

Bericht door Robertow »

Is helemaal mooi toch ;-)
BUTTON_POST_REPLY