Vormgeving

Hierin kun je verzoekjes plaatsen voor nieuwe functionaliteit en/of nieuwe (sub)forums.
rinze
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON Do 07 Mei 2009, 18:28

Re: Vormgeving

Bericht door rinze »

Ik vindt de laatste banners wel erg mooi!!
Geeft erg leuk weer wat bij ons past!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Vormgeving

Bericht door Robertow »

Jacques, Volgens mij is dat een van mijn taken hier ;-)
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Vormgeving

Bericht door Robertow »

Ziet er aardig uit, maar mag van mij in ieder geval lichter en daarnaast mag er meer de (blauwe) kleur van de 19 in voorkomen ;) Zo paars als dit voorbeeld eruit ziet heb ik zelf nog niet een 19 gezien ;)
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Vormgeving

Bericht door Roald »

Paar tintjes lichter mag wel inderdaad de layout vind ik wel lekker zo, overzichtelijk en niet te druk.
Voor het leden knopje zouden we wel alle leden met wat foto's van hun met 19 16v onder kunnen schuiven met een kleine omschrijving erbij.
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Vormgeving

Bericht door Robertow »

Roald schreefCOLONPaar tintjes lichter mag wel inderdaad de layout vind ik wel lekker zo, overzichtelijk en niet te druk.
Voor het leden knopje zouden we wel alle leden met wat foto's van hun met 19 16v onder kunnen schuiven met een kleine omschrijving erbij.
Don't worry, de website is al aardig uitgedacht qua automatiek en inhoud, alleen een goede layout miste nog ;-)
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Vormgeving

Bericht door Jacques »

Robert,
Als je wat mappen wilt maken voor motor, remmen, electra, caroserie, dan wil ik wel wat text neer zetten.
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Vormgeving

Bericht door Robertow »

Jacques schreefCOLONRobert,
Als je wat mappen wilt maken voor motor, remmen, electra, caroserie, dan wil ik wel wat text neer zetten.
Jacques,
Prima, ik zal kijken wat ik kan doen vanavond.

Groeten!

[Edit]
Zojuist geregeld, het zijn de noemers van het oude forum, helaas krijg ik het niet voor elkaar de berichten automatisch over te krijgen, alles moet handmatig.....
[/Edit]
BUTTON_POST_REPLY