Loshalen interieur cabrio

Hier kan je terecht voor diverse problemen of oplossingen. Dit is geen tuning-topic.
Sareno
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON Vr 01 Jun 2012, 17:36

Loshalen interieur cabrio

Bericht door Sareno »

Ik ben vandaag aan het schoonmaken geslagen maar ik ben bang dat het interieur er toch echt uit moet. Onder het tapijt is wss echt een klerezooi.

Nu weet ik alleen niet hoe ik de boel op de juiste manier los moet halen. Met name 2 dingen vraag ik me af:

De achterzijpanelen en de B-stijl kappen. hoe krijg ik die in vredesnaam uit de auto? bv de handle van de cap-cover en de 'gordel-toren'.

de kunststof kappen bovenaan de achter schokdempers in de auto. Rechts moet me wel lukken maar aan de linkerkant zit een stekker montagepunt en die wil niet los. Kan dit wel zonder breken?
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Loshalen interieur cabrio

Bericht door fs1 »

de achterzijpanelen zitten slechts met 1 moertje vast en de rest is geklikt, die moer zit onder die klepjes bij het kap-afdek-deksel, als de achterbank er volledig uit is dan kan je mits wat getrek de achterpanelen er gewoon uit trekken

die plastiek kappen bij de gordel moeten in principe niet los, maar je moet de gordelbout verwijderen, en dan al die plastiek pluggen eruit halen en hop da's ook klaar

de hendel om het dak te ontgrendelen moet je gewoon heel hard aan trekken, die zit ook gewoon vast geklikt
BUTTON_POST_REPLY