kromme fusee?

Hier kan je terecht voor diverse problemen of oplossingen. Dit is geen tuning-topic.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

kromme fusee?

Bericht door Xabre »

Heeft iemand dit weleens gezien? vorig jaar dit setje bij ronald opgehaald, voor de zekerheid ben ik de wiellagers gaan vervangen, echter bij 1 fusee was het een ramp om het lager uit te krijgen, uiteindelijk wel gelukt maar bij het erin zetten van het nieuwe lager begrijp ik wel waarom de oude er totaal niet uit wou, 't gat heeft gewoon de vorm van een ei... met de schuifmaat zit er bijna 1 mm speling op.

Foto:

Afbeelding
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: kromme fusee?

Bericht door MaartenJan »

Wow :shock: nog nooit gezien :!:
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: kromme fusee?

Bericht door Ronald16V »

Vreemd, heb je ze wel op de juiste manier ondersteund bij het er uit persen? deze fusee's kwam namelijk onder een goed rijdende 19 16V vandaan. Mocht het een probleem zijn dan kun je evt. wel een andere ophalen. waarom bel je niet even man. altijd jammer om dat later te lezen hier. 't is mischien wel oude zooi wat ik hier heb liggen maar ik wil geen kromme zooi verkopen. :roll:
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: kromme fusee?

Bericht door Xabre »

Haha maakt niet uit hoor kan gebeuren, ik verwijt je niks :mrgreen: :D ik vroeg me alleen af of dit misschien vaker voorkomt, je leest 't weleens maar in de praktijk nog nooit gezien. Ik haal ze eruit met een hele grote dop, waar net het lager in omlaag kan vallen, gaat altijd zeer gemakkelijk alleen bij deze niet. Uiteindelijk het laatste stukkie er maar uitgezaagd met een mini dremeltje.

Maar ik heb al een ander setje intussen. ;)

Bij de openingsmeeting moeten m'n 4 potjes er wel onderzitten, ik zag dat jij trouwens ook 4 pots eronder had zitten intussen 8-) heb je d'r al mee gereden?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: kromme fusee?

Bericht door Ronald16V »

Xabre schreefCOLONHaha maakt niet uit hoor kan gebeuren, ik verwijt je niks :mrgreen: :D ik vroeg me alleen af of dit misschien vaker voorkomt, je leest 't weleens maar in de praktijk nog nooit gezien. Ik haal ze eruit met een hele grote dop, waar net het lager in omlaag kan vallen, gaat altijd zeer gemakkelijk alleen bij deze niet. Uiteindelijk het laatste stukkie er maar uitgezaagd met een mini dremeltje.

Maar ik heb al een ander setje intussen. ;)

Bij de openingsmeeting moeten m'n 4 potjes er wel onderzitten, ik zag dat jij trouwens ook 4 pots eronder had zitten intussen 8-) heb je d'r al mee gereden?
Dat is inderdaad de goede manier, ik heb mensen wel eens een lager er uit zien persen en 'm dan ondersteunen onder de fuseekogelbevestiging en stuurstangbevestiging en dan vinden ze het vreemd dat het stuur ineens scheef staat daarna. :mrgreen:

Nah, mocht je er niet mee weg komen dan heb ik nog wel ergens een fusee liggen. Of ik al met die 4 pots gereden heb ? Ik heb het geprobeerd maar kon er weinig van maken zonder motor. :mrgreen:

Dat fusee is inderdaad zo rond als een paas-ei. :roll:
BUTTON_POST_REPLY