water in de dorpel

Problemen / oplossingen over het plaatwerk en body van de 19 16V. Dit is geen tuning-topic!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

water in de dorpel

Bericht door bazz »

ZO gister ff een rondje gereden om wat piepjes en rammeltjes of dergelijke te horen,Het enige wat ik hoorde is en was een sloot water in de dorpel en achterscherm :o
Wat eigenlijk vreemd is en was want ik heb alle zogezegde afwateringsgaten onder in de dorpel schoon gemaakt en door geblazen :idea: .

Hebben andere cabrio collega`s hier ervaring mee,en zouden die dit misschien willen delen :?:
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: water in de dorpel

Bericht door Jacques »

Ja, in deze bak Afbeelding
zit nog een slang naar beneden om het water af te voeren. (aan beide kanten). Verder blijft er wel eens water in de deuren staan.
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: water in de dorpel

Bericht door bazz »

Jacques schreefCOLONJa, in deze bak Afbeelding
zit nog een slang naar beneden om het water af te voeren. (aan beide kanten). Verder blijft er wel eens water in de deuren staan.
Waar komen die slangen onder de auto uit? heb er nog niet echt ondergelegen(het weer laat het niet echt toe. :evil:
Sareno
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON Vr 01 Jun 2012, 17:36

Re: water in de dorpel

Bericht door Sareno »

Hoe haal je deze bakken uit de auto?
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: water in de dorpel

Bericht door fs1 »

als je de zijpanelen bij de achterbank eruit hebt, heb je hier al een veel beter zicht op, ik denk dat eruit halen zelf niet echt een makkie is...
BUTTON_POST_REPLY