elektrisch cabriodak?

De elektra in de 19 16V is niet foutloos......
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

elektrisch cabriodak?

Bericht door fs1 »

ik meen ooit eens in een advertentie van een 19 cabrio gelezen te hebben dat die dus een elektrisch cabriodak had... weet er iemand of dat ooit origineel geleverd is? of of dat dan achteraf geïnstalleerd is? en hoe en wat en wie enzovoort? of zou dat gewoon een missing geweest zijn van die adverteerder, maar ik meende het zelfs meer als 1 keer gelezen te hebben...
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLONik meen ooit eens in een advertentie van een 19 cabrio gelezen te hebben dat die dus een elektrisch cabriodak had... weet er iemand of dat ooit origineel geleverd is? of of dat dan achteraf geïnstalleerd is? en hoe en wat en wie enzovoort? of zou dat gewoon een missing geweest zijn van die adverteerder, maar ik meende het zelfs meer als 1 keer gelezen te hebben...
Zo ver ik weet van niet,maar alles is te maken :P
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door fs1 »

ik heb er dit weekend eentje gezien, ik vermoed dat het standaard is op de rsi modellen
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door Ronald16V »

fs1 schreefCOLONik heb er dit weekend eentje gezien, ik vermoed dat het standaard is op de rsi modellen
19 RSi bestaat niet dus dat electrische dak ook niet. ;)
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door fs1 »

uhum, beter je huiswerk maken ronald :-p de 19 cabrio bestaat wel degelijk in rsi uitvoering, deze heeft een 1800 multipoint erin liggen met 107pk en heeft veel uiterlijke kenmerken van een 16v zoals dubbele lampen vooraan, de velgen, meegespoten bumpers, en de ophanging van de 16v, ook binnenin lijkt ie erg op een 16v, eigelijk is het enige wat niet 16v is aan een rsi, de motor (en uitlaatlijn) en de motorkap zonder luchthapper
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door MaartenJan »

Klopt Bart! Alleen volgens mij heeft een RSi niet de 16V ophanging maar gewoon de 8V ophanging.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door fs1 »

nope, google zei me dat op voorhand, dus heb het ook speciaal nagekeken op die rsi die ik ben gaan kijken, 16v ophanging :-)
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door MaartenJan »

Oké, dat is wel bijzonder dan :mrgreen:
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door fs1 »

b trouwens fout ivm het elektrische dak, de knop die nieuw was voor mij en waarvan ik dacht dat die daarvoor diende, is een knop om alle 4 de ramen tegelijk naar beneden te doen zo blijkt...
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: elektrisch cabriodak?

Bericht door Dakloze »

Vergissen is menselijk ;) .



mijne is niet elektrisch maar wel automatisch, en reageerd op spraak.
Ik noem deze optie "Mike"




(zo heet mijn zoontje), als ik zeg "lekker dak open" dan is hij al bezig met openen van het dak.
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
BUTTON_POST_REPLY