Natte motor :(

Motor-problemen???? kijk hier!
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Natte motor :(

Bericht door Ronald16V »

Een ruimte huren waar ie droog staat, hou maar op.. ben hier al 5 jaar tegen aan het vechten :roll:

Ik heb meerdere keren de happer uit de kap gehaald, afgekit.. enz. het helpt heel even en daarna is het weer ellende, het komt niet door het gat zelf heen maar door de afdichting er omheen. Ik heb van alles al geprobeerd. vooral met die regenbuien van vandaag staat het echt binnen 3 uur vol.

Tegenwoordig rijd ik er niet meer dagelijks mee en staat ie binnen, dus dat probleem is opgelost :mrgreen:

Ik had er eerder een stalen plaatje onder gedrukt maar dan is de functie van de happer een beetje weg en die vind ik met het circuitgebruik wat ik er mee doe wel handig eigenlijk. je kunt het proberen maar ik denk dat het altijd een probleem blijft.
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Natte motor :(

Bericht door Marcel »

Geen last meer van......... :P :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Natte motor :(

Bericht door Roald »

Marcel heeft een normale motorkap er op gegooid :lol: Het is en blijft een berucht ph1 kuurtje helaas.
Anything worth doing is worth doing right!
Priyantha
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON Ma 04 Mei 2009, 11:43

Re: Natte motor :(

Bericht door Priyantha »

Roald schreefCOLONMarcel heeft een normale motorkap er op gegooid :lol: Het is en blijft een berucht ph1 kuurtje helaas.
En de auto staat stil in de garage :lol:
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Natte motor :(

Bericht door Marcel »

Roald schreefCOLONMarcel heeft een normale motorkap er op gegooid :lol: Het is en blijft een berucht ph1 kuurtje helaas.
16S look ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ian
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON Zo 17 Mei 2009, 12:30

Re: Natte motor :(

Bericht door ian »

Ik heb hem er vorig jaar een keer uitgehaald en de randen in de motorkap afgedicht met bitumenkit. Happer er weer op en sindsdien geen druppel water meer bij de bougies gehad!

Krijg die troep alleen niet aan de vingers, het duurde wel een weekje voor ik ze weer schoon had!
Gebruikers-avatar
proostjoost
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Do 03 Sep 2009, 17:35

Re: Natte motor :(

Bericht door proostjoost »

Het is waar, als je um goed afkit, ben je van je probleem verlost, het bakje mond uit boven je uitlaatspruitstuk.

In de tussentijd kan je een tijdschrift zoals intermediair die nog niet uit z'n folieverpakking is gehaald over je kleppendeksel leggen. Niet vergeten weg te halen voordat je gaat rijden, anders heb kans op brand.
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Natte motor :(

Bericht door bazz »

Een poetsdoek helpt meestal ook wel,enne die ook niet vergeten ;) je begint het wel te ruiken hoor.(helaas ook eigen ervaring met een beetje haast s`morgens :oops:
proostjoost schreefCOLONHet is waar, als je um goed afkit, ben je van je probleem verlost, het bakje mond uit boven je uitlaatspruitstuk.

In de tussentijd kan je een tijdschrift zoals intermediair die nog niet uit z'n folieverpakking is gehaald over je kleppendeksel leggen. Niet vergeten weg te halen voordat je gaat rijden, anders heb kans op brand.
BUTTON_POST_REPLY