motor eruit halen langs boven met takel

Motor-problemen???? kijk hier!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

motor eruit halen langs boven met takel

Bericht door fs1 »

welke zijn de te volgen stappen om een motor er langs boven uit te krijgen? met takel uiteraard, maar wat moet er precies allemaal los, en wat dus eigelijk niet? ik zag ook niet meteen een stappenplan staan op het forum? ik wil het natuurlijk eerst eens oefenen met de cabrio zodat ik het daarna goed kan doen bij de blauwe
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: motor eruit halen langs boven met takel

Bericht door MaartenJan »

kabelboom van de motor laten zitten en loshalen bij de carresorie, kabels van de startmotor loshalen, lambda loshalen (bij de blauwe niet vergeten :lol: ). Koelslangen loshalen, steekassen uit de bak is ook handig ;)
Voorpijp losschroeven en de motorsteunen loshalen en dan heb je volgens mij alles los wat je nodig hebt maar ik sluit niet uit dat ik nog iets vergeten ben :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: motor eruit halen langs boven met takel

Bericht door Jacques »

Ja, volgende ben je vergeten: aansluitingstuurhuis/stuurkolom losmaken, km-teller kabel, gaskabel, koppelingskabel en de stang van de versnellingsbak. Ik heb net een compleet sub-frame laten zakken.
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: motor eruit halen langs boven met takel

Bericht door bazz »

Jacques schreefCOLONJa, volgende ben je vergeten: aansluitingstuurhuis/stuurkolom losmaken, km-teller kabel, gaskabel, koppelingskabel en de stang van de versnellingsbak. Ik heb net een compleet sub-frame laten zakken.

Dan ben je een heel eind op weg ja :lol:
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: motor eruit halen langs boven met takel

Bericht door MaartenJan »

Dan zijn we compleet :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY