Toekomst club.

Hierin worden alle nieuwsberichten geplaatst.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Toekomst club.

Bericht door Xabre »

Zoals iedereen bekend is Team1916V is al jaren hardstikke dood. Ook de vroegere Renault19.nl Club is zelfs helemaal stilaan overleden. :cry:
Ik vind het zelf echt hardstikke jammer. Ik heb al diverse keren gepoogd in contact te komen met vroegere oud bestuursleden van beide clubs, zonder succes.

Het lijkt me daarom een leuk idee om eens helemaal vanaf de grond af aan opnieuw te beginnen. Een combinatie van de twee bovenstaande clubs.

Wie ziet hier ook wel brood in?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Toekomst club.

Bericht door MaartenJan »

Goed idee, op 19 gebied is het best wel matig kwa club :roll:
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Toekomst club.

Bericht door Roald »

Ik zie hier ook wel brood in, we zouden de naam dan in team 19 kunnen omzetten bijvoorbeeld, nieuwe website bouwen etc.
Anything worth doing is worth doing right!
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Toekomst club.

Bericht door Jacques »

Op zich wel een goed idee, maar kan er ook het een en ander overgezet worden van dit forum. De vorige keer (van team1916v naar team1916vforum) is er veel verloren gegaan, bijvoorbeeld het ABS verhaal, het koppakking verhaal van Bart Vos, de levensloop van de R19 van Xabre etc.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Toekomst club.

Bericht door Xabre »

Dit forum blijft natuurlijk gewoon :)
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Toekomst club.

Bericht door Jacques »

Dat is mooi, dan kunnen we somige topics overhevelen.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Toekomst club.

Bericht door Xabre »

Moeten we nog een naam kiezen. Ik vond Team19 zoals Roals zei wel mooi. Ik denk als het alleen een 16v club wordt, waar er al zo weinig van zijn, dat het dan erg rustig zal blijven. Iets breder spreek me wel aan. Wat denken jullie?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Toekomst club.

Bericht door Roald »

Daarom stelde ik al Team 19 voor, laten we eerlijk zijn er rijden nog maar een handje vol 16v's rond in NL.
Je ziet tegenwoordig de oudere (r33,r34) nissan skylines vaker rijden in het wild dan een 19 16v :o
Anything worth doing is worth doing right!
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Toekomst club.

Bericht door MaartenJan »

Klopt, dat is toch wel frappant :lol:
Ik denk ook dat de R19 nu in een soort tussen status zit, nog niet interessant genoeg voor youngtimer/klassieker maar wel al te oud om nog hip te zijn ;)

(voor mij is die altijd hip hoor :mrgreen: ;) )
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Toekomst club.

Bericht door Robertow »

De club ietswat nieuw leven inblazen vind ik persoonlijk een goed idee. Ikzelf zal binnenkort geen 19 meer rijden helaas (Mn cabrio is verder kapot dan ik dacht, teveel punten om op te knappen), maar zal overstappen op de Megane 1 cabrio ;-) (Niet heel ver weg van de 19 dus :))

Ik wil best assisteren in de hosting e.d. van de nieuwe website + forum, eventueel kan ik dit forum gewoon overzetten, aangezien ik het nu toch al host.
De vorige keer is de data verloren gegaan omdat we ineens niet meer bij de data konden, lycos stopte er toen gewoon (voor ons ineens) mee.

Ik zal dit topic met enige interesse volgen, zodat we kunnen zien waar we uitkomen.

Groeten!
BUTTON_POST_REPLY