Toekomst club.

Hierin worden alle nieuwsberichten geplaatst.
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Toekomst club.

Bericht door Roald »

iiieuwww megane ;)

Jammer van je cabrio, maar top dat je wil mee helpen met de hosting enzo 8-)
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Toekomst club.

Bericht door Robertow »

Haha, tja, ik moet toch wat. Ik heb voor zakelijk gebruik iets representatiefs nodig en een megane staat daar toch iets beter mee.
De 19 opknappen zou om en nabij de 3000,- gaan kosten (op dit moment) en dan weet ik nog niet eens wat er nog meer om de hoek komt kijken.
Dit vind ik deze auto (Geen emotionele waarde enzo ;-)) helaas genoeg niet waard, zeker met het oog op zakelijk gebruik.

Het komt vast allemaal wel goed ;-)
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Toekomst club.

Bericht door Roald »

Of je nou een Megane 1 Cabrio rijd of een 19 16v Cabrio dat maakt ook niet uit, tis allebei ouwe meuk ;)
Heb ook 3000 euro tegen de 19 16v aan gegooid, maar tot nu toe is me dat elke cent waard geweest, geniet nog elke keer van de auto :D
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Toekomst club.

Bericht door Robertow »

Roald schreefCOLONOf je nou een Megane 1 Cabrio rijd of een 19 16v Cabrio dat maakt ook niet uit, tis allebei ouwe meuk ;)
Heb ook 3000 euro tegen de 19 16v aan gegooid, maar tot nu toe is me dat elke cent waard geweest, geniet nog elke keer van de auto :D
I get the point, maargoed, ik weet dat het niet blijft bij deze 3000, dat is puur om hem weer netjes te krijgen, daarna moeten dan de upgrades nog lol ;) Ik vind het gewoon teveel geld worden momenteel ;-)

Greets!
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Toekomst club.

Bericht door Roald »

Kan me voorstellen,zat je ook maar een beetje te stangen :lol:
Als ik mijn 16v volgend jaar echt helemaal klaar heb durf ik het totaal bedrag niet meer uit te rekenen ;)
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Toekomst club.

Bericht door Robertow »

Haha, tja, zie je pbtje trouwens, die had ik je ook nog gestuurd ;-)
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Toekomst club.

Bericht door fs1 »

zijn er nog mensen die toch nog regelmatig hier eens komen kijken? ook al gebeurt er niet zo veel? en zijn er dan ook nog mensen die daar iets aan willen doen? het zou wel leuk zijn hier terug wat leven in te krijgen
jo21
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON Wo 23 Dec 2009, 18:13

Re: Toekomst club.

Bericht door jo21 »

uhu ^^^, helaas geen 19's meer. De laatste werd onlangs plat gereden door Koen.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Toekomst club.

Bericht door Jacques »

Ik kijk ook af en toe nog op dit forum. Het zou leuk zijn als er weer wat leven in komt. Wie is er momenteel moderator? Ik denk dat er nog meer mensen zijn, die de R19 een warm hart toe dragen. Zo langzamerhand hebben we elkaar ook hard nodig want de onderdelen worden steeds moeilijker verkrijgbaar. Zeker voor de fase 1 modellen.
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Toekomst club.

Bericht door Robertow »

ikzelf ben hier af en toe ook nog wel te vinden.

Naast administrator/moderator heb ik geen enkele functie meer, geen 19 meer enzo.

Bart (fs1) is ondertussen als extra moderator aangesteld om de spam tegen te gaan.
BUTTON_POST_REPLY