Welkom

Hierin worden alle nieuwsberichten geplaatst.
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

En de avatars zijn nu ook geactiveerd ;-)
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

VeldMuijz schreefCOLONLeuk dat de avatars en de sigs het nu doet, zorgt voor wat meer flavour.
Alleen vind ik de bestandsgrootte voor de avatars wel wat klein, ik had een plaatje naar 90x90 gemaakt die was 35 kb, en je mag maar 12 kb hebben. Kan dit ook hoger of is dat niet mogelijk?
Geregeld, Een avatar mag nu 128KB zijn.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Welkom

Bericht door Xabre »

wanneer wordt de oude site eens verwijderd? staat vol links die niet meer kloppen (o.a. naar het forum) en dateert uit jaar 0 zo onderhand

zijn er nog ergens login gegevens?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Welkom

Bericht door Roald »

Daar zat ik laatst ook aan te denken, tijd dat we de site is wat 'up to date' brengen :mrgreen:
Anything worth doing is worth doing right!
Robertow
Beheerder
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON Za 18 Apr 2009, 21:08

Re: Welkom

Bericht door Robertow »

Die site up2date brengen ben ik al een tijdje van plan. Echter zou de site eerst verhuisd moeten worden naar mijn hosting. Remi moet hiervoor meewerken en ik heb hem helaas nog niet te pakken kunnen krijgen hiervoor. Ik blijf echter proberen ;-)
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Welkom

Bericht door Xabre »

't zou leuk zijn om er weer eens een 'echte' club van te maken, meer dan alleen een internet forum dus... maar dan ook met niet 16v's, gezien het aantal 16v's zo ontzettend snel is gekelderd, een echte renault 19 club lijkt me heel leuk, het voormalige renault19.nl en team1916v tot 1 echte club om te smelten, met een professionele site, merchandising, etc.

het gastboeken van team1916v staat vol potentiele leden, al die jaren hebben we die nu laten liggen :|
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Welkom

Bericht door bazz »

Xabre schreefCOLON't zou leuk zijn om er weer eens een 'echte' club van te maken, meer dan alleen een internet forum dus... maar dan ook met niet 16v's, gezien het aantal 16v's zo ontzettend snel is gekelderd, een echte renault 19 club lijkt me heel leuk, het voormalige renault19.nl en team1916v tot 1 echte club om te smelten, met een professionele site, merchandising, etc.

het gastboeken van team1916v staat vol potentiele leden, al die jaren hebben we die nu laten liggen :|
Hier wil ik me eigenlijk wel bij aansluiten ;)
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Welkom

Bericht door Jacques »

Ik vind het ook wel een goed idee om de gewone 19's ook toe te laten. Laten we eerlijk zijn een 1.8 8v rijdt toch ook lekker. Heb pas nog in die van Daniel de Mol gereden.
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Welkom

Bericht door MaartenJan »

Ja lekker veel koppel he 8-)
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Welkom

Bericht door bazz »

MaartenJan schreefCOLONJa lekker veel koppel he 8-)
Maare wel zuinig :D :D ;)
BUTTON_POST_REPLY