Renault 19 16v

Heb je vragen over wat dan ook? Stel ze hier!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Allereerst bedankt voor de reacties.
Zoals ik al zei in mn eerste bericht; Wil het liefst een 3 deurs phase 2 of 3 en dan zwart of willams blauw. Een cabrio of sedan is dus ook niet echt wat ik zoek, en het is inderdaad een beetje voor d'r bij maar dat zegt natuurlijk niet dat ik de 1e de beste koop die ik tegenkom. Heb er niet echt haast mee en wil wel graag een beetje een gaaf exemplaar, maar begrijp dat een cabrio minder te lijden heeft gehad dan een 'gewone' 16v. Vroeg me eigenlijk af hoe groot de kans is om een 19 te vinden die geen erg verroeste spatbordranden en dergelijke heeft. Heb er namelijk 2 gezien en die hadden het allebei zodoende wou ik eigenlijk weten of die spatbordranden makkelijk te herstellen zijn of dat ik beter een ander/gaver exemplaar op kan zoeken ;) Maar bedankt voor het meedenken :D
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Renault 19 16v

Bericht door Roald »

Een strakke 19 16v in 3drs zijn wel te vinden maar het zal vooral tijd kosten, ik heb naar mijn 19 16v 3drs ongeveer 2 jaar gezocht.
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Heb er verder ook niet echt haast mee ofzow vroeg me alleen af of er nog wel 19 16v's te koop zijn die geen verotte achterschermen hebben of dat je dit gewoon moet accepteren en nieuwe stukken in moet lassen. En weet niet of er standaard inlasstukken voor te koop zijn en hoe moeilijk dit is?
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Renault 19 16v

Bericht door Xabre »

Alle 19's hebben wel rotte achterschermen en als ze 't nog niet hebben dan komt het er wel aan, maak je daar maar geen zorgen ofzo :mrgreen:
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Renault 19 16v

Bericht door Roald »

Xabre schreefCOLONAlle 19's hebben wel rotte achterschermen en als ze 't nog niet hebben dan komt het er wel aan, maak je daar maar geen zorgen ofzo :mrgreen:
Klopt als een bus :lol:
Ook die van mij begint het nu te krijgen aan het linker achterscherm, word in het voorjaar gemaakt, en ja je kan er standaard stukken voor krijgen deze heet de wielrand :mrgreen:
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Dus je kunt wel een gedeelte los kopen, dan hoef je dus niet de complete achterschermen te kopen? En zal ook wel minder worden met alle 19's worden allemaal een dagje ouder :roll:
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Renault 19 16v

Bericht door MaartenJan »

http://link.marktplaats.nl/271370631

Lijkt een redelijk goed uitziende 16V...
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Renault 19 16v

Bericht door Roald »

Die zwarte 19 16v lijkt idd best redelijk te zijn, alleen mist ie een stukje lak op de achterbumper zo te zien.
Schijnt volgens occasion check nog maar 2 eigenaren te hebben gehad tot nu toe ook dat is opzich wel een goed teken.
Met een beetje mazzel heb je hier nog een mooie 16v aan als je er wat werk in stopt, maar goed eerst de auto een keer gaan bekijken en mee rijden dan kun je er pas een goed oordeel over vellen.
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Even voor de duidelijkheid: heb de zwarte 19 16v inmiddels (ongeveer) een maand geleden gekocht, en wil deze een beetje op gaan knappen. Nu heb ik de plastic sideskirts er af gehaald en daaronder was het ietsie minder :( Dus nu de vraag; waar zijn (nieuwe) dorpels voor een 3 deurs 19 phase 2 het beste te halen? Kan ze wel vinden van een 4/5 deurs maar diegene kan ze niet leveren voor een 3 deurs :? Of zijn deze uberhaupt niet los te koop? Is niet echt de dragende constructie ofzo maar zitten wel 2 gaten in en wil het weer een beetje netjes hebben. Spatbordranden zelf zijn gelukkig wel gewoon gaaf :)
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Renault 19 16v

Bericht door Jacques »

Hoe groot zijn de gaten? Je kunt er ook plaatjes in of op lassen. Bij de keuring zit de skirt er toch op en die wordt niet losgehaald.
Kun je eventueel een topic beginnen over je auto of jezelf voorstellen, want ik wist niet dat je er inmiddels een had gekocht.
BUTTON_POST_REPLY