Renault 19 16v

Heb je vragen over wat dan ook? Stel ze hier!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Mooiste lijkt me gewoon stukken van een nieuwe dorpel gebruiken is de pasvorm goed en slijp ik er uit wat ik nodig heb. Zal eerdaags wel eens een paar foto's plaatsen van de 19 :)
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: Renault 19 16v

Bericht door Ronald16V »

Niels schreefCOLONEven voor de duidelijkheid: heb de zwarte 19 16v inmiddels (ongeveer) een maand geleden gekocht, en wil deze een beetje op gaan knappen. Nu heb ik de plastic sideskirts er af gehaald en daaronder was het ietsie minder :( Dus nu de vraag; waar zijn (nieuwe) dorpels voor een 3 deurs 19 phase 2 het beste te halen? Kan ze wel vinden van een 4/5 deurs maar diegene kan ze niet leveren voor een 3 deurs :? Of zijn deze uberhaupt niet los te koop? Is niet echt de dragende constructie ofzo maar zitten wel 2 gaten in en wil het weer een beetje netjes hebben. Spatbordranden zelf zijn gelukkig wel gewoon gaaf :)
Als je nog nieuwe dorpels zoekt, ik heb beiden liggen links en rechts. zijn dus 5 deurs dorpels omdat 3 deurs dorpels niet meer leverbaar zijn. maar 5 deurs kun je de onderkant prima van gebruiken, dat is hetzelfde .

Hoor 't wel
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Was van plan om de beide bumpers van 19 strak te laten maken zoals Joeri heeft laten doen, en vandaag eens wezen informeren wat dat kost. Strak maken van alleen de beide bumpers kost 600 euro, en dan zijn ze nog niet geprimerd of gespoten... :?
En heeft iemand hier ervaring met de embleemloze grille van Reichhard-motorsport? Vraag me namelijk af of deze netjes past, heb een imitatie grille gekocht om strak te laten maken, maar die past echt voor geen meter past, en strak laten maken kost ongeveer 150 euro :(
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Niemand een idee of info?
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Renault 19 16v

Bericht door Roald »

Niels schreefCOLONWas van plan om de beide bumpers van 19 strak te laten maken zoals Joeri heeft laten doen, en vandaag eens wezen informeren wat dat kost. Strak maken van alleen de beide bumpers kost 600 euro, en dan zijn ze nog niet geprimerd of gespoten... :?
En heeft iemand hier ervaring met de embleemloze grille van Reichhard-motorsport? Vraag me namelijk af of deze netjes past, heb een imitatie grille gekocht om strak te laten maken, maar die past echt voor geen meter past, en strak laten maken kost ongeveer 150 euro :(
Jawel! zelf een embleem looze grille maken van een originele, heb hier een link naar een 'how to' op het engelse retro renault forum:

http://www.retro-renault.com/forums/gen ... rille.html

Is wel aardig wat werk maar dan weet je tenminste zeker dat je grille netjes past.
Anything worth doing is worth doing right!
joeri16v
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 17:25

Re: Renault 19 16v

Bericht door joeri16v »

Heb mijn originele gril ook aan laten passen, op bijna dezelfde manier als beschreven in de link.
Past perfect.
Afbeelding
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Bedankt voor de info, dan gebruik ik dus gewoon mn originele grille i.p.v. die imitatie. De bumpers hou ik wel zoals ze zijn, 600 euro voor alleen strak maken is me ook wat te gortig...
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Renault 19 16v

Bericht door Roald »

Niels schreefCOLONBedankt voor de info, dan gebruik ik dus gewoon mn originele grille i.p.v. die imitatie. De bumpers hou ik wel zoals ze zijn, 600 euro voor alleen strak maken is me ook wat te gortig...
600 euro is inderdaad stevig aan de prijs :o
Anything worth doing is worth doing right!
joeri16v
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 17:25

Re: Renault 19 16v

Bericht door joeri16v »

Dat is bijna de helft van wat ik heb betaald voor heel mn auto.
Afbeelding
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: Renault 19 16v

Bericht door Niels »

Joeri, heb je de auto zelf strak gemaakt of heeft de spuiter dat gedaan? Bedoel dan de antenne, achterste ruitenwisser, sloten etc. Ik zal nog eens een ander adres gaan zoeken voor die bumpers denk ik :?
BUTTON_POST_REPLY