Cabrio van Sareno (Sander)

Laat ons weten hoe ver je bent met jouw bolide!
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Roald »

Dat de staat erbarmelijk is heb je geen woord te veel aan gezegd, echt zonde :roll:
Het interieur zou ik kijken of die weer schimmel vrij te maken is gezien het een Ph3 interieur is.
Rotor ontsteking is standaard voor een 19 16v (cabrio) als er geen rotor ontsteking in zit is het niet origineel bij mijn weten.
Als de klepsteel rubbers versleten/droog zijn zou hij olie moeten stoken en geen koelvloeistof.

Je zal er inderdaad een flinke kluif aan hebben deze cabrio weer netjes te maken, sterkte!
Anything worth doing is worth doing right!
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Xabre »

Om eerlijk te zijn had ik die auto direct naar de stort gebracht. Als ik dit zie gaat hier veel meer geld in zitten dan dat je een knappe koopt op marktplaats.

Trouwens er zit aftermarket airco in, das grappig.
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Dakloze »

Oeps ik dacht dat de cabrio die ik voor onderdelen/sloop heb gaar was, maar die zit er zo te zien toch wel beter uit.
Veel succes met de wederopbouw.
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door fs1 »

deze zou ik ook niet veel meer mee doen hoor, heb je hier effectief geld voor moeten geven? of hebben ze jou geld gegeven om em mee te nemen? er staan echt betere exemplaren op marktplaats voor niet veel geld hoor... sorry voor de felle reactie, maar ik zie het niet anders...
Sareno
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON Vr 01 Jun 2012, 17:36

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Sareno »

Damn jongens, waarom meteen stort/sloop? is er iets met jullie handen of zo? De carrosserie is op welgeteld 2 plekken rot en verder puntgaaf. Ooit van restaureren gehoord? Via MP koop ik idd zo'n ding voor 1000-1500 euro en dan moet ik maar afwachten wat voor stuk verdriet dat is. Let wel dat ik hem niet nodig heb. Voor dagelijks gebruik heb ik een japanner en die gaan motorisch gewoon niet stuk. Qua koetswerk rotten ze alleen al in de folder, tja. Fuck that.

95% is wassen/reinigen, de rest gewoon wat sleutelen. Die auto's worden steeds zeldzamer en zeker wanneer alles naar de stort gaat. Een gemiddelde APK kost net zo veel als dit ding opknappen.

Anyway, zijn er verder nog tips/antwoorden op mijn vragen? Die dorpels moeten wel heel blijven..
Sareno
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON Vr 01 Jun 2012, 17:36

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Sareno »

Roald schreefCOLONDat de staat erbarmelijk is heb je geen woord te veel aan gezegd, echt zonde :roll:
Het interieur zou ik kijken of die weer schimmel vrij te maken is gezien het een Ph3 interieur is.
Rotor ontsteking is standaard voor een 19 16v (cabrio) als er geen rotor ontsteking in zit is het niet origineel bij mijn weten.
Als de klepsteel rubbers versleten/droog zijn zou hij olie moeten stoken en geen koelvloeistof.

Je zal er inderdaad een flinke kluif aan hebben deze cabrio weer netjes te maken, sterkte!
Thanks! ik zal jullie raad wel even nodig hebben, het is lang geleden dat ik met deze dingen ad slag ben geweest.
Sareno
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON Vr 01 Jun 2012, 17:36

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Sareno »

Xabre schreefCOLONTrouwens er zit aftermarket airco in, das grappig.
Net als de cruise control en alarm wss maar vertel? Waar zie je dat zo snel aan?
Sareno
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON Vr 01 Jun 2012, 17:36

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Sareno »

Ik ben vandaag met een schoonmaak ad slag gegaan.

Voor diegene die hem sloopwaardig vonden..

Afbeelding

Afbeelding

Blijkbaar is de auto door al die zooi gewoon beschermd (ok, de kap kan weg). De lak is eigenlijk erg goed. Het interieur blijkt ook nog goed te zijn! Ook viel het mij op dat alle rubbers van de auto nog in topconditie zijn.

All & All ben ik best tevreden.
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Xabre »

Sareno schreefCOLON
Xabre schreefCOLONTrouwens er zit aftermarket airco in, das grappig.
Net als de cruise control en alarm wss maar vertel? Waar zie je dat zo snel aan?
die slangen links voor de ECU, dat potje is de droger en onder je inlaatwokkel de compressor, daar zit normaal allemaal niks
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Cabrio van Sareno (Sander)

Bericht door Jacques »

Nog een positief punt: Geen Bendix ABS!

Ja het was me ook al opgevallen dat er een extra kabel naar de gasklep loopt. Die is van de crousecontrol.
Mooi meegenomen dat je rubbers nog goed zijn. Er is zeer moeilijk aan te komen en vaak voor veel geld.
BUTTON_POST_REPLY