bart z'n 19's

Laat ons weten hoe ver je bent met jouw bolide!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n 19's

Bericht door fs1 »

sinds juni 2013 staat de 19 stil, toen is z'n versnellingsbakolie er allemaal uit gelopen, langzaamaan weliswaar, ondertussen al geruime tijd een spiksplinternieuwe versnellingsbak jc5 overgenomen van glenn, naar reinier (canonballman) gebracht voor mechanisch snelheidskabel aansluiting erop te zetten, en nu ligt die versnellingsbak al geruime tijd voor de auto te wachten in de garage
niet meer daar waar de laatste foto's gemaakt zijn, ondertussen verhuisd en ook een locatie gescoord waar alle auto's bij mekaar staan (zie de te koop topics ;-)) en sinds juli 2014 ook papa geworden, dus je kan je wel voorstellen dat er niet veel tijd meer is :-p
maaar ik zou toch wel tegen de lente ofzo er eindelijk werk van willen gaan maken, zodat deze zomer de auto toch nog eens kan buitenkomen :-)
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart z'n 19's

Bericht door Roald »

Mooi Bart! kunnen we misschien van de zomer eens foto shoot doen van een zoveel mogelijk nog rijdende 19's bij elkaar 8-)
Dan rijdt die van mij ook weer (staat ook al bijna een jaar stil ) :lol:
Anything worth doing is worth doing right!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n 19's

Bericht door fs1 »

ja dat zal je hier eens in detail moeten updaten, ik volg het wel vaag op het rtc-forum
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart z'n 19's

Bericht door Roald »

Zag inderdaad dat mijn project topic hier al in geen tijden meer een update heeft gehad :o
Zal van de week eens een mega update doen van het begin tot de huidige status van het project.
Anything worth doing is worth doing right!
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: bart z'n 19's

Bericht door Jacques »

Goed idee. Projecten doen het altijd goed op een forum. Zeker jouw (Roald en niet te vergeten Ronald) turbo project.
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart z'n 19's

Bericht door Roald »

Dat is zeker zo Jacques ben bezig een update voor te bereiden maar het is zoveel dat het even tijd kost.
Anything worth doing is worth doing right!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n 19's

Bericht door fs1 »

zo, ruim 2 jaar later zit er een nieuwe bak onder :-) nog een paar paar kleinigheidjes nu! nog eens dank aan jo en maarten en de infrastructuur!
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart z'n 19's

Bericht door Roald »

Mooi man Beter laat dan nooit :D
Dus nu weer rijden ?
Anything worth doing is worth doing right!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n 19's

Bericht door fs1 »

zo snel mogelijk he, hij moet eerst nog terug road legal worden, terug inschrijven, keuren en verzekeren
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart z'n 19's

Bericht door Roald »

Das het werk niet, moet bij die van mij ook nog gebeuren :lol:
Anything worth doing is worth doing right!
BUTTON_POST_REPLY