gisteren keihard aan het werk geweest, aangezien alle goeie dingen van de grijze op de blauwe moeten komen, en de grijze nog in degelijke staat verkocht moet kunnen worden, een hele hoop onderdelen van de cabrio nodig gehad;
*veerpoten cabrio onder de grijze gezet
*veerpoten (met gele koni) onder de blauwe gezet
*rotte veerpoten van de blauwe onder de cabrio
*wielen van de blauwe en de grijze verwisseld
*achterste schokdempers van de cabrio onder de grijze gezet
*achterste (ook gele koni's) van de grijze liggen nu in de koffer van de blauwe (was het beu, de zon had al te lang op m'n hoofd geschenen)
*ook al geprobeerd de passagierszetel los te krijgen van de blauwe, maar helaas was er natuurlijk 1 moer die niet los wou, of beter, waar de dopsleutel alsmaar vanaf schoot
volgende keer nieuwe poging
wat foto's;
deze kwam vanonder de blauwe, 2 keer raden wat er mis is :-p het probleem was dat bij elke put of drempel de veerpoot helemaal tot z'n einde doorsloeg, niet echt comfortabel dus
vanuit andere kant bekeken
orginele 16v poten onder de grijze
koni's met spax verlagingsveren onder de blauwe
de blauwe na afloop (enkel achteraan moeten de schokdempers nog vervangen)
de grijze na afloop, iemand interesse? slechts 92000kms :-p