bart z'n 19's

Laat ons weten hoe ver je bent met jouw bolide!
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door MaartenJan »

Dat geeft niet, dat zie je toch niet als je de motorkap dicht laat :lol:
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door fs1 »

klaar voor die meting weet ik zo net nog niet... de auto moet nog gespoten worden ook... tenzij jullie iemand kennen die goed, goedkoop is en die tijd heeft... en dan nog het liefst in de buurt van sint-niklaas in belgië... maargoed, doe m'n best maar ik denk dat dat niet gaat lukken, er zijn nog wel andere dingen die in orde moeten gebracht worden ook, en dan pas keuren, verzekeren en inschrijven, ook dat nog...

@jacques, de voorste motorsteunen zijn al nieuw en de baksteun wordt ook nieuw geplaatst alleszins, verder denk ik wel dat jo weet hoe de kabelboom bevestigd moet worden :-p subframe is trouwens alleen wat vuil, ms dat daar nog wel effe met een doek wordt over gegaan, maar dat nog gaan schilderen zit er niet in denk ik ;-) misschien wel achteraf de onderkant nog, maar met de bovenkant is niet echt iets mis

verder hoop ik op wat lekkerder weer zeer binnekort dat álle nog te doene zaken toch ook weer echt leuk worden om te doen :-) zowel voor jo, als voor mij nadien
jo21
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON Wo 23 Dec 2009, 18:13

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door jo21 »

moet de topic titel niet aangepast worden ? :lol:
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door Jacques »

Ja, graag.
We willen alles weten. Rijdt bart nu ook cabrio? En zit daar nu de nieuwe 2L motor in?
jo21
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON Wo 23 Dec 2009, 18:13

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door jo21 »

tis een raar manneke dien Bart :!: :lol:
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door fs1 »

hehe :-) er wordt al tussen de lijnen gelezen hier zie ik, ik rij hoofdzakelijk met een vw touran van het werk om volledig te zijn, de beide 19's die ik nu in bezit heb zijn zuiver hobby, een kleine maand geleden heb ik idd een zilvergrijze cabrio rsi van '96 erbij gekocht en daar ligt ondertussen idd de nieuwe motor in, meer details volgen later nog wel, wat ik precies met de blauwe ga doen weet ik nog niet exact, de cabrio daar wil ik uiteraard zeer korteling wat plezier mee hebben!

voor de blauwe zijn er ideeën maar die zitten vooral in m'n kop en zijn zeer lange termijn en vergen een groot extra budget, en daarbij denk ik aan eerst en vooral volledig opmaak, maar daarna het drastische gedeelte en dat heet dan niet benzine, ook niet diesel, en ook geen gas of andere vloeistoffen...
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door Xabre »

ga je er een elektra wagen van maken? waterstof?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door Jacques »

External combustion? Een raket-motor
jo21
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON Wo 23 Dec 2009, 18:13

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door jo21 »

een trap auto ! :lol:

Gelieve geen last-minut calls meer te maken om de motor "weer" in een andere auto te leggen :ugeek:

spypic van gisteren:

Afbeelding
fs1
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart z'n "nieuwe" 19 16v

Bericht door fs1 »

en hij heeft voor het eerst gedraaid :-) me very happy!
BUTTON_POST_REPLY