cabrio bazz

Laat ons weten hoe ver je bent met jouw bolide!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

cabrio bazz

Bericht door bazz »

Zo hier wat foto`s van mijn schone,ik zeg wel dat ze van mij is maar mijn zoon van 2.5 is er ook niet meer bij weg te slaan :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat er allemaal aan gedaan moet worden:

-remmen rondon,deze onderdelen zijn besteld en komen woensdag binnen,schijven + blokken
-raammechanisme van alle 4 gangbaar maken
-raamstrippen vervangen (als iemand weet waar ik ze vandaan kan halen??)
-cabriokap reinigen
-andere achterbumper monteren+spuiten (daar maak ik nog wel wat foto`s van
-linker raamstijl heeft een klein roestplekje en instap schade deze strak maken en spuiten
-kachelweerstand vervangen want deze was en is overleden
-en verders wat kleine dingen voor de apk zoals ruitenwisserbladen enz.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: cabrio bazz

Bericht door Jacques »

Ik zoek ook nog de buitenste raamstrip van de linker voordeur. Ben benieuwd of jij ze nog tegenkomt. Er staan in dit dorp 2 19 cabrio's op de sloop maar de raamstrips zijn pokdalig.
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: cabrio bazz

Bericht door Roald »

Ziet er goed uit je cabrio, suc6 met opknappen!
En de raamstrips ja...die gaan op elke 19 na 8 a 9 jaar aardig pokdalig worden zoals Jacques zei, dus 2de hands/sloop ga je zeer waarschijnlijk ook geen goede vinden.
De enige manier is nieuwe bestellen als ze nog te krijgen zijn voor de cabrio, begreep dat die dingen immiddels aardig schaars aan het worden zijn en voor sommige uitvoeringen ook niet meer nieuw te bestellen bij dealer, en als ze er zijn hou je vast wat voor woekerprijzen ze er voor zullen vragen.
Was een aantal jaar geleden alleen al 85,- euro kwijt voor de 4 ruitenlikkes (5 deurs 19 ph2).
Ga je ook de spiegels nog in kleur mee laten spuiten ? zou het geheel stukken strakker maken.
Anything worth doing is worth doing right!
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: cabrio bazz

Bericht door Jacques »

Vandaag even bij de Renaultdealer gevraagd wat een raamlikker voor mijn cabrio kost. Raamlikker van linker voordeur kost 312 Euro. En dat is er nog maar een.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: cabrio bazz

Bericht door Jacques »

Dit rubber aan de buitenkant bedoel ik: Afbeelding
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: cabrio bazz

Bericht door bazz »

Ben vandaag ook ff een rondje aan het bellen geweest incl Frankrijk.

Ik kan ze in lè france krijgen voor 219 ex btw,daar in tegen is de gehele rechterkant niet meer leverbaar bij renault,dus als je er 1 kan krijgen dan is het er 1 die verdwaald op de schap lig.

De prijzen verschillen her en der nogal dus heb nu een nummer gekregen van een fransman die speciaal in dit soort dingen handelt dus die ga ik vanavond ff lastig vallen,ik laat zeker even horen hoe het afloopt.
Afbeelding
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: cabrio bazz

Bericht door bazz »

vandaag ff de voor remmen compleet vervangen met:
Afbeelding
remt ook nog eens lekker.(prijzen zijn gunstig en goede service,wordt namelijk thuis gestuurd met tnt)

achter de schijven afgedraaid en nieuwe blokken gezet,maar tot conclusie gekomen dat linksachter het wielager ook geluid maakt,dus die moet ook vervangen worden.Dit wordt ff in de wacht gezet want zaterdag moet ik ff bij n`m andere auto de reaktiearmrubbers vervangen van de achteras.Hier rij ik mee dus dat heeft even voorrang
Gebruikers-avatar
chris19
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON Di 02 Jun 2009, 08:12

Re: cabrio bazz

Bericht door chris19 »

Zeer mooie cabrio :) Is dit de ouwe van Remi?
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: cabrio bazz

Bericht door bazz »

chris19 schreefCOLONZeer mooie cabrio :) Is dit de ouwe van Remi?
klopt die heb ik maar overgenomen voordat het een ingegraven plantebak moest worden ivm plaats gebrek :lol:
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: cabrio bazz

Bericht door bazz »

bazz schreefCOLON
chris19 schreefCOLONZeer mooie cabrio :) Is dit de ouwe van Remi?
De grote verhuizing Bovenkarspel-Dodewaard samen met onze oude cees16v waarvan ik de autoambulance mocht lenen,thanks mate ;)

http://www.mijnalbum.nl/DiashowGroot=IF ... o=6QG4SPWV
BUTTON_POST_REPLY