Marcel

Hier kun je jezelf even introduceren....
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Marcel

Bericht door Marcel »

Hoi!

Mijn naam is Marcel en ben woonachtig in Sappemeer. Ik ben in het bezit van een zilver grijze 19 16v phase 1 uit 1991.
Op onderstaande foto had ik 'm net 1 dag in mijn bezit:

Afbeelding

Mijn auto heb ik sinds eind oktober 2001 in mijn bezit. Heb helaas wel wat pech gehad met m'n bolide. Heb 2 x ABS problemen gehad waarbij de laatste keer ik er zo spuugzat van was dat het ABS systeem er nu niet meer op zit en ik een 'normaal' remsysteem er op heb zitten. Verder zijn 2 x de drijfstanglagers eruit geklapt. Sinds januari 2005 heb ik 2 liter 16v motorblok in het vooronder hangen. Dit is een blok van Patrick uit Made.

Met Clio 16v schoepen velgen er onder:

Afbeelding

Tussentijds nog een lederen interieur op de kop weten te tikken:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb in augustus 2006 een aanrijding gehad met een Peugeot Partner. Ik haalde hem in en net dat ik naast de Peuhnot rijdt doet die gast z'n knipperlicht aan en stuurt naar links met onderstaande als gevolg :evil: :evil:

Het zijn crappy foto's omdat ik ze met m'n telefoon gemaakt heb.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's van tijdens de reparatie en spuiten van de volledige auto:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van onderstaande foto wordt de zwarte sticker bij de kentekenplaathouder (kentekenplaathouder gaat ook weg) nog verwijderd en wordt het nog gespoten waar die sticker gezeten heeft. :)

Afbeelding

Heb weer nette spiegels zonder de 'bekende' scheuren erin :D

Afbeelding

Het sierstripje heeft de spuiter meegespoten in kleur. :)

Afbeelding

Foto's gemaakt toen ik mijn bolide kwam halen bij de schadehersteller:

Schade gerepareerd, nieuwe motorkap zonder luchthapper :)

Afbeelding
Afbeelding

Nieuwe knipperlicht glaasjes, sierstrip in bumper meegespoten in kleur

Afbeelding

Sticker achter de kentekenplaat weg

Afbeelding

Siersticker uit die gleuf weg en gleuf meegespoten in kleur

Afbeelding

Antennegat dichtgelast :)
Afbeelding

En een week later weer schade gereden. Kwam net 20 cm remweg te kort, anders had ik geen trekhaak in de voorbumper gehad :(

Afbeelding
Afbeelding

Schade was snel gefixt dankzij een clubgenoot van me die een voorbumper voor me had. :)

Ondertussen voor de 2e keer m'n torsieas naar de klote :(
Gelukkig had een clubgenoot van me nog een achteras liggen.

Auto op de brug in de sleutelschuur van o.a. mijn broertje:

Afbeelding

Oogt mooi in de wielkast, echter 0,0 comfort :(

Afbeelding

En momenteel staat ie er zo bij:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Marcel

Bericht door MaartenJan »

Nette auto, alleen een setje mooie velgen zou hem helemaal afmaken....
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Marcel

Bericht door Marcel »

Ik heb nog een setje originele velgen liggen die er ooit weer onder komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Marcel

Bericht door Marcel »

En d'r zit weer een jaar schorsing bij op. :| Van het zomer maar even kijken of de financiën het toelaten om m'n bolide weer op de weg te zetten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Marcel

Bericht door bazz »

Kom Kom een paar goedkope onderdeeltjes ken je toch wel vinden ;)
Marcel schreefCOLONEn d'r zit weer een jaar schorsing bij op. :| Van het zomer maar even kijken of de financiën het toelaten om m'n bolide weer op de weg te zetten.
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Marcel

Bericht door Marcel »

Ligt niet aan de onderdeeltjes bazz. Ik ben vorig jaar juli in het sociaal plan terecht gekomen van mijn vorige werkgever. Sinds maart dit jaar heb ik een nieuwe werkgever alleen ben ik fors (ongeveer 30%) bruto er op achteruit gegaan qua salaris. Kan momenteel dat zilver grijze ding financieel niet op de weg houden.

Btw.... Mocht ie weer op de weg komen heb ik alleen maar een achteras (ja, al weer :roll: ) nodig en nieuwe APK en dan kan ie weer. :) Maar dat is for the time being.........
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Marcel

Bericht door bazz »

Ja dit zijn mooie KL*TE dingen,ik ben blij dat ik vorig jaar veranderd ben van werkgever,want zat zoals de meeste weten zat ik in de transportbranche en daar is het momenteel geen vetpot. ik kon overstappen naar semi-overheid.een hele andere richting maar een goede keuze ;)

En een achteras heb ik ook nog wel liggen voor je ;)
Marcel schreefCOLONLigt niet aan de onderdeeltjes bazz. Ik ben vorig jaar juli in het sociaal plan terecht gekomen van mijn vorige werkgever. Sinds maart dit jaar heb ik een nieuwe werkgever alleen ben ik fors (ongeveer 30%) bruto er op achteruit gegaan qua salaris. Kan momenteel dat zilver grijze ding financieel niet op de weg houden.

Btw.... Mocht ie weer op de weg komen heb ik alleen maar een achteras (ja, al weer :roll: ) nodig en nieuwe APK en dan kan ie weer. :) Maar dat is for the time being.........
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Marcel

Bericht door Marcel »

Er is me al een achteras toegezegd, maar een 2e op reserve in mijn geval :roll: is niet onverstandig.
Wat vraag je er voor?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Marcel

Bericht door MaartenJan »

Hoe doe je dat zo'n achteras slopen? :lol:
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: Marcel

Bericht door Marcel »

Gewoon de auto in de garage zetten en er weken later achter komen dat mijn torsieas spontaan geknapt is. :(
Heb de auto niet op de handrem o.i.d. staan. Staat gewoon in de 1e versnelling. Beetje vaag. :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY