Dakloze

Hier kun je jezelf even introduceren....
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Dakloze

Bericht door Jacques »

Ik heb nog een goed werkende JB3 051 bak over van mijn eigen R19 16V. (Reden: Ik heb een complete motor met bak overgezet van een megane in een R19 cabrio).
vraagje: Waar woon je? Welke plaats?
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Dakloze

Bericht door Dakloze »

Ik kom uit Rosmalen en sta in Breskens op de camping.
Dus afstand is meestal het probleem niet.
Wat vraag je voor de bak?
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Dakloze

Bericht door Jacques »

Je hebt PM
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Dakloze

Bericht door Dakloze »

Zo dankzij Jacques heb ik er inmiddels al zo`n 275 km op zitten.
Dus bij deze Jacques hartelijk dank.
De versnellingsbak zit eronder en werkt perfect.
Moet alleen de teller nog aansluiten, rijd nu op tomtom snelheid.
Mijn kabel was niet los te krijgen, maar heb de kabel uit de donor auto bij (zit weer op camping met de cabrio)
Hoor wel een wiellager (zoemen tijdens rijden) en een aandrijfas (kraken in rechtse bocht)
Abs lampje brand maar werkt gewoon (bosch systeem want zie rembekrachtiger zitten met daaronder de abs pomp)
Vandaag al lekker open gereden, en bevalt goed.
De kap is makkelijk te open en te sluiten, mijn zoontje van 10 lukt dit uitstekend
(behalve die keer dat zijn vinger er nog onder zat en hij de kap achter dichtklapte, toen moest ik hem snel openen, geen letsel gelukkig alleen een rode vinger ;) )
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Dakloze

Bericht door Dakloze »

Sommige auto`s blijven terugkomen op forum hahaha,
viewtopic.php?f=8&t=226&p=2760#p2760 hier staat de cabrio die ik nu rijd te koop.
Maar ik heb hem pas dus hij is eerst even bij iemand anders geweest.

Zit nog steeds op de camping en heb al veel open gereden hier, terwijl het thuis flink regende,
we zeggen hier ook "Breskens is het Majorca van Nederland".
Hebben het zelfs 1 keer gehad dat er rondom waar wij zitten donkere wolken hingen en bij ons gewoon lekker weer was.
Heb er inmiddels zo`n 750 km opzitten waarvan denk zeker zo`n 500 open km.
(aandrijfas was niets mis mee, was wiellager links waar flink wat speling opzat waardoor de remklauw tegen schijf schuurde.)
Aandrijfas nog wat strakker aangedraaid, waardoor speling nagenoeg nihill is en toch nog goed draait, na vacantie zowiezo lager vernieuwen.
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Dakloze

Bericht door bazz »

Dakloze schreefCOLONSommige auto`s blijven terugkomen op forum hahaha,
viewtopic.php?f=8&t=226&p=2760#p2760 hier staat de cabrio die ik nu rijd te koop.
Maar ik heb hem pas dus hij is eerst even bij iemand anders geweest.

Zit nog steeds op de camping en heb al veel open gereden hier, terwijl het thuis flink regende,
we zeggen hier ook "Breskens is het Majorca van Nederland".
Hebben het zelfs 1 keer gehad dat er rondom waar wij zitten donkere wolken hingen en bij ons gewoon lekker weer was.
Heb er inmiddels zo`n 750 km opzitten waarvan denk zeker zo`n 500 open km.
(aandrijfas was niets mis mee, was wiellager links waar flink wat speling opzat waardoor de remklauw tegen schijf schuurde.)
Aandrijfas nog wat strakker aangedraaid, waardoor speling nagenoeg nihill is en toch nog goed draait, na vacantie zowiezo lager vernieuwen.
Oude liefde :D

Toen ik hem verkocht was hij in een nette staat, ik was hem nog een beetje aan het volgen want hij reed eerst een paar dorpen verder. Die persoon veranderde snel wat dingen naar zijn eigen smaak, dus ik zag hem eigenlijk achteruit gaan........
Jammer maar helaas. Een paar maanden terug belde hij of ik nog een versnellingsbak had liggen, daar kon ik hen niet aan helpen dus toe is hij snel verkocht en vertrok hij naar Den bosch en omgeving :lol:
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Dakloze

Bericht door Dakloze »

Ha Bazz, ja idd nu rijdt euh staat hij hier.
Hij rijdt op het moment niet, ik heb zo`n vermoeden dat het in de startonderbreker zit.
Of anders is er iets mis met de benzinepomp want slaat niet aan.
Maar dat komt wel weer goed.
Maar Bazz heeft de cabrio toen bij jou de linkse zijschade gehad, want ben benieuwd hoe de schade eruit zag.
Dit ivm dat de plamuur scheurd op de deur en achterscherm.
Ik ben zelf plaatwerker en houd niet van plamuur ;) daarom wilde ik er graag foto`s van zien zodat ik weet of ik de plamuuur eraf kan halen en opnieuw uitdeuken.
Of dat ik er een ander achterscherm op zet.

Waar ik de auto van kocht zei dat er genoeg foto`s van de auto op meetings op internet stonden, maar ik kan ze niet vindendus als je een link hebt graag.
Ik ben zeer geinteresseerd in de historie van de auto.
Hij loopt verders goed, het is de bedoeling dat het een zomerauto wordt voor ons is, gewoon voor de fun erbij maar wil hem netjes erbij zetten en netjes houden.
Ik heb er inmiddels een ander leer interieur inzitten, andere velgen (maar dat was omdat bandjes erg kaal waren), verders is er nog weinig aan gedaan.
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: Dakloze

Bericht door Jacques »

Benzinepomp? Ik had nog wat uitgezocht over de bedrading, zie viewtopic.php?f=23&t=234
Dakloze
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON Wo 13 Jul 2011, 20:09

Re: Dakloze

Bericht door Dakloze »

Dankje Jacques, zal het eens even met de blauwe omruilen.
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: Dakloze

Bericht door bazz »

Dakloze schreefCOLONHa Bazz, ja idd nu rijdt euh staat hij hier.
Hij rijdt op het moment niet, ik heb zo`n vermoeden dat het in de startonderbreker zit.
Of anders is er iets mis met de benzinepomp want slaat niet aan.
Maar dat komt wel weer goed.
Maar Bazz heeft de cabrio toen bij jou de linkse zijschade gehad, want ben benieuwd hoe de schade eruit zag.
Dit ivm dat de plamuur scheurd op de deur en achterscherm.
Ik ben zelf plaatwerker en houd niet van plamuur ;) daarom wilde ik er graag foto`s van zien zodat ik weet of ik de plamuuur eraf kan halen en opnieuw uitdeuken.
Of dat ik er een ander achterscherm op zet.

Waar ik de auto van kocht zei dat er genoeg foto`s van de auto op meetings op internet stonden, maar ik kan ze niet vindendus als je een link hebt graag.
Ik ben zeer geinteresseerd in de historie van de auto.
Hij loopt verders goed, het is de bedoeling dat het een zomerauto wordt voor ons is, gewoon voor de fun erbij maar wil hem netjes erbij zetten en netjes houden.
Ik heb er inmiddels een ander leer interieur inzitten, andere velgen (maar dat was omdat bandjes erg kaal waren), verders is er nog weinig aan gedaan.
Bij mij heeft hij zeker geen schade gehad, Hij is voor mij van Remi geweest ook een oude bekende in het team1916v wereldje en die was er aardig netjes op. Toen hij ging verhuizen en dergelijke had hij er weinig tijd voor. Dus toen heb ik hem over genomen.
Verder weet ik weinig van de auto, ik heb er een nieuw dak er opgezet voor de verkoop en de remerij voor vervangen. Toen hij verkocht is heb ik de distriebutie vervangen en de dynamo.
BUTTON_POST_REPLY