Julian-renault 19

Hier kun je jezelf even introduceren....
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Julian-renault 19

Bericht door Julianr19 »

Hallo

mijn naam is julian en ik kom uit sneek (ik hoor jullie denken wtf?) dat ligt in friesland kleine 20 minuten van Leeuwarden, toen ik mijn rijbewijs gehaald had kwam mijn vader met de verrassing dat hij een nieuwe auto zou kopen en de oude de mijne werd, zo gezegt zo gedaan ik mijn vader naar de dealer brengen hij nieuwe ford focus en ik kreeg de renault 19.

ik was ziels blij met deze ride leker touren en het de mijne noemen naar een tijdje nagedacht tehebben om toch een andere ride tekoopen vond ik mijn ride tefijn rijden en toen ergens een sweet ass renault 19 tegen gekomen werdt ik geinspireerd. En nu elke keer als ik parkeer en ik loop bij mijn auto weg kijk ik stiekem beetje verliefd achterom. Dus door mijn idee om verder tegaan en van de 19 wat temaaken zocht ik mede renault 19 riders dus zo ben ik hier gekomen.

ik heb niet veel verstand van motors en alles onder de motorkap en dat wil ik graag bijspijkeren,audio kabels leggen, licht aansluiten geen probleem maar met stuf onder de motorkap moet je bij mij niet aankloppen
tot dus ver mijn renault 19

Afbeelding
en ja ik reed hem er uit haha
Afbeelding
250 wat beide
Afbeelding
neon verlichting
Afbeelding
zoef*
marco
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON Ma 11 Jan 2010, 01:43

Re: Julian-renault 19

Bericht door marco »

welkom op het forum julian
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Julian-renault 19

Bericht door Joopieboy »

Welkom hier, leuk een 'gewone 19' erbij, phase 2 1.8 S of wat voor uitvoering heb je? Ik zie iig meegespoten bumpers, skirts en spiegels.

Succes met het aanpassen van je auto. :)

Mis je trouwens niet wat zijpanelen in je kofferbak?
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Julian-renault 19

Bericht door Julianr19 »

dankjewel

ja die mis ik inderdaad die waren erg lelijk geworden door ouderdom dus heb ik die er uitgehaald met die ruimte heb ik een iets ruimer (lijkende) kofferbak :lol:

ik zou het echt niet weten welke phase heb je een tip waar ik dat op kan zoeken ik ben nog aardig groen :oops:

zat die spoiler er bij jou al op? hij lijkt er wel verdacht veel op.



Heeft iemand ervaring met carbon wil mijn spiegels zo beplakken wegens afbladering van de lak
zoef*
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Julian-renault 19

Bericht door Xabre »

welkom weer iemand uit friesland er bij :mrgreen: je 19 lijkt precies op mijn oude rode 19 die ik ooit een blauwe maandag eens had :D
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Julian-renault 19

Bericht door Joopieboy »

Phase 2 is 92-94
Phase 3 is 94-95 (sommige in 96 nog op kenteken gezet)

Mijn spoiler is standaard 19 16v idd, en een optie geloof voor de 'gewone' modellen. :)
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Julian-renault 19

Bericht door Roald »

Joopieboy schreefCOLONPhase 2 is 92-94
Phase 3 is 94-95 (sommige in 96 nog op kenteken gezet)

Mijn spoiler is standaard 19 16v idd, en een optie geloof voor de 'gewone' modellen. :)
Spoiler is inderdaad een optie voor de 'gewone' modellen, mijn oude 1.7i 8v had die ook.

Afbeelding
Anything worth doing is worth doing right!
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Julian-renault 19

Bericht door Julianr19 »

Joopieboy schreefCOLONPhase 2 is 92-94
Phase 3 is 94-95 (sommige in 96 nog op kenteken gezet)

Mijn spoiler is standaard 19 16v idd, en een optie geloof voor de 'gewone' modellen. :)
Hij komt uit 94 in iedergeval. ik denk phase 2 zal binnekort wel eens zoeken hoe en wat wil wel eens wat meer weten.
ik heb trouwens een stuur hoes om mij stuur, rijdt het ook prima zonder hoes? want vind het orginele renault stuur echt mooi dat er in zit.
zoef*
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Julian-renault 19

Bericht door Julianr19 »

Xabre schreefCOLONwelkom weer iemand uit friesland er bij :mrgreen: je 19 lijkt precies op mijn oude rode 19 die ik ooit een blauwe maandag eens had :D
ben je wel eens in sneek geweest want dan heb ik je wel eens zien rijden en jij mij ook.
ik had vorige zomer lol met een mede renault 19 rijder die ook rood was en precies het zelfde als mij.
zoef*
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Julian-renault 19

Bericht door Xabre »

met die rode ben ik nog nooit in sneek geweest, dat moet dan al iemand anders zijn geweest of de nieuwe eigenaar ;)
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
BUTTON_POST_REPLY